Tuesday, June 2, 2009

a flying card from ...

owh owh. sedang gembira bercuti? hoho! mestilah. gembira dapat makan banyak, tido banyak dan semuanya dalam kadar yang banyak. saye suke sesuatu yang banyak okek! banyak kerja saje yang tak suke. i dont care! i dont like okek!

omaigudd.. semalam, mase sampai je rumah, mak cakap ade kad from somewhere yang tak dapat di kenal pasti. ingatkan mak saye hanye menglawak saje ataupon saye rase posmen dah silap rumah kot. tapi tidak!! oh! sangat excited okek dapat kad. mengapekah? sebab sangat lah jarang amat sangat sungguh sekali dapat kad or any such thing sejak kebelakangan dan kedepanan neh. and guess what?!! its a card from Ireland!! oyye oyye~!! dan kad itu dari Dr. Dillah :)) my ex-schoolmate & ex-mentee di Sesma yang sangat comel. semua ex-schoolmate saye comel okek! Sesma melahirkan insan-insan yang rohani dan jasmani yang comel seperti saya. sangat lambat saye menterima kad ni. kad ni sempena birthday ke 21 :)) tapi takpe, berumur 21 bukan satu hari, tapi 365 hari.











to Dr. Dillah,

+ Thanks a lot kawan. sangat terharu T___T.

+ Thanks jugak untuk sentiasa mengambil berat :)) sampai bile-bile persahabatan takkan hilang bukan? (eceh! jiwang lebih pulak malam neh. sepak kang baru tawu!)

+ I'll be waiting for u untuk pulang okek. Nanti kite tawaf satu daerah (eceh!) same-same. :))

+ I miss u too babe. Sudah lame tidak memborak dan menggelak bersame-same. Sorry la, aku selalu gelak lebih, nak buat macam mane, genetik dah macam tu. Nak kene susun balik kromosom supaye jadi lebih sopan. T___T

Love: cikguzatiesayangdillah :))

omaigudd.. mengapekah terlebih sensitif malam neh? mengkenang balik kisah dulu. sangat touching okek! dulu suke kutuk pengawas (sorry pengawas) sebab selalu tak puas hati, rase diri ini semuanya betol. Egocentism sangat tinggi lah sewaktu remaja. aik? sekarang tak remaja ke? KAH KAH KAH. sekarang Belia okek! Dulu pakai kain sapu lantai (skarang ape kurangnye? HAHAHA), dulu suke bawak barang haram (contoh: handphone (eceh! ngade, skolah pon nak pakai henfon), bodyspray, dan sebagainya), suke buat salah tapi tak ngaku dan macam-macam lagi. Tapi ade satu yang saye ingat sampai hari ni, sangat tak puas hati. Rantai & loket yang menjadi kenangan bersama sorang akak senior di rampas (oi oi, camane nak simpan, baru balik dari lawatan, belom sempat balik rumah dah kene rampas. cis betol!). Tapi takpelah, semua itu kenangan. :))


sangat rindu. every single second yang kita pernah lalui bersama dulu adalah sesuatu yang sangat berharga. terima kaseh kawan-kawan sebab masih ingat antara satu sama lain. mungkin ade segelintir dah lost contact, tapi kite tak pernah sengaja kan untuk melupakan satu sama lain?? Korang jangan lah berharap sangat nak dapat kad dari sape-sape macam aku dapat neh (HAHAHAHA) sampai tidur depan rumah (konon tunggu abang posmen hensem) semata-mata untuk menterima khabar dari kawan-kawan yang lain, simpanlah kenangan kita semua di tempat paling dalam dan paling sukar untuk di curi oleh sesiapa saja. 5 tahun di hostel sangat nostalgic okek! dari muke macam budak tak cukup zat & vitamin sampailah dapat badan yang kecik sikit je dari gajah (ops! jangan terase okek! makanan kat dewan makan sedap lew~ hari selasa paling best kot. HAHA), kita semua masih tetap kawan :)))


wah wah. entry yang sangat berjiwa sensitif. sepak kang! anyway, entry ini sangat ikhlas okek. di malam hati yang tak seberapa tenang neh, mule la terasa tersedeh sikit. so, entry ini mungkin agak emotional lah. T___T


kawan-kawan yang comel, kalau ada masa kite jumpe lagi okek! sangat rindu~

sesmarian? click di sini

3 cookie[s] ready! ♥:

Asri on June 4, 2009 at 5:46 PM said...

dr dilah tu dilah razak ke?

dancing queen♥ on June 4, 2009 at 7:48 PM said...

ha'ah. org yg same. hoho. doc gg yang sangat menakutkan. HUHU

dilahrazak on June 19, 2009 at 2:30 PM said...

adeh, saya segan neh.
huhu

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥