Saturday, June 20, 2009

Kejayaan Membanggakan

omaigod. kau tahu tadi? kau tahu? alah. Mesti takkan tahu. Tadi aku telah berjaya di dalam peperangan bersama dentist. Hah! Aku telah membawa Tuan Besar bersama-sama. Puan Dentist mesti ketaq lutut tengok encik hussin datang dengan gayanya. Aku jugak turut bergaya dan membuat muka poyo menunjukkan kemenangan aku. HAHAHA. Akhirnye dapat mentampal gigi dengan half-price. Puan Besar nampak aku down gile sehinggakan telah mensuruh Tuan Besar bersemuka dengan dentist. aiseyh. Sape tak kenal encik hussin. HAHA. Akhirnya aku berjaya!!! boleh buat tarian separa bogel malam ni :)) HAHAHA

ohh.. btw, i'm leaving. tak puas hati betol cuti ni T______________T

bye bye;

kepantasan internet yang maximum

kepuasan tido setiap masa

masakan Puan Besar yang enak-enak

mak kucing, abang kucing dan juge 2 ekor adik kucing

dan sebagainya.

i'll be missing u.. T___T

p/s: Happy birthday to the most vogue mommy. it's 20th june rite? Aku pelik kenape reminder tak bunyi, rupe-rupenye handphone aku pakai tarikh lambat sebulan!! HAHA. handphone aku still 20th may 2009. sorry babe! HAHA. have a wonderful 21st birthday with your hubby and comot baby. kiss the kecik for me okek! :))

0 cookie[s] ready! ♥:

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥