Tuesday, June 16, 2009

Hello!!

Tadaaaa~!!

Brand new look of The Dancing Queen. Cantik atau Tidak? Anda tentukan. Eceh! HAHA. Mungkin ade segolongan yang kurang suke. "alah, blog murahan", "oiii!!! Pink nye!!" bla bla bla. Ade aku kesah?!! Aku bukan nye makhluk dari planet katak lembik yang terlalu amat sangat sungguh gilakan pink. Oh. no no no. Hal ini berlaku secara tidak sengaja. Pening dah kepala aku nak cari layout yang sesuai, and most important, nampak luas serta berwarna putih. pewwiit~!! Yang ni lah hasil dia. Kalau korang tak suka takpa, asalku aku suka. erm, dan orang yang penting itu suke. :))

Oi ape nih! tulisan kecik sangat!! ok, itu masalah korang, nak bace, silakan, kalo taknak, boleh tekan pangkah dihujung bahagian atas. kedatangan anda yang tak berjemput, bolehlah keluar tanpa iringan. layout ni tak seindah yang lain mungkin tapi tidak menjadi masalah kepada aku. kalau aku tak suka nanti, aku buat la yang lain, korang ade nak tolong buat untuk aku ke? Haaa..!! Takde kan? sile jangan banyak complain. Sepanjang cuti ni, kerahan otak juga berterusan dan tidak makan gaji buta. Otak yang baik hati lagi memahami ni telah membantu dalam banyak pengurusan hal. Terima kasih di ucapkan kepada Siti Athirah (TRet) dan Wan Nur Madihah (Idiey) di atas kesudian mereka menahan mata, minda, telinga dan semua anggota bagi membantu pembikinan layout baru ni. Terima kasih jugak kepada Encik ehem huirm kerana anda merupakan inspirasi saye :)) (ecewah!!) . Terima kasih juga kepada sesiapa yang terlibat secara langsung dan juga tidak langsung sepanjang saya membuat kerja-kerja pengubahsuaian. oh! tidak lupa jugak kepada Hazwani Hembali kerana memberi idea-idea dan kutukan yang membina. dia menyatakan blog ini nampak seperti murahan kerana gamba sexy wanita di atas. HAHAHA. aku suke jugak nak letak! sorry la :)) walaubagaimanapon terima kasih kerana meluangkan masa sedangkan busy nak siapkan kerja yang perlu submit pukul 6 tadi. aku terharu okek! T___T

memandangkan entry ni sudah panjang dan ibarat memberi ucapan semasa mendapat anugerah bintang popular, aku rasa berhenti sampai sini sahaja. mungkin artis-artis lain akan membuat cetakan berjilid terhadap ucapan yang telah aku berikan. mungkin jugak akan diselitkan sewaktu Anugerah Planet Muzik nanti. *phewwiitt!!* Terima kasih semua kerana sudi meluangkan masa.

Enjoy!!

6 cookie[s] ready! ♥:

reenkyra on June 16, 2009 at 2:17 AM said...

meleleh!!
huha~
x sexy pn awek 2...
isk -_-"

dancing queen♥ on June 16, 2009 at 2:30 AM said...

hua hua. sungguh ku xpaham mata seorang lelaki. macam mana lagikah tafsiran sexy? haha. btw, tq! nampak sgt blog aku bukan murahan. sile dtg selalu okek! HAHA

MIZZIDIEY on June 16, 2009 at 6:18 AM said...

whoot whooot!!!
hahaha. cun2.
akhirnye anda berjaya *clapping*

athirah mohamed~ on June 16, 2009 at 11:04 AM said...

weh, lawa la jugak.

putih, mata jadi suci sket.

ahaha.

and again, you're promoting my blog.
like it, but then tak suka la nama penuh.

ceh, geram sungguh ngan datin seri.

=D

dancing queen♥ on June 16, 2009 at 2:09 PM said...

idiey: wooot! org len tak suke, aku suke. ape barang ikut dgr cakap org lain. HAHAHA

Tret: mesti mu xsuke sbb kaler pink owk? HAHAHA

hany said...

tak siapa kata lucah itu sexy...setuju...?ahaha

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥