Friday, June 19, 2009

Saya Berbesar Hati

memang selalunye blogger dapat award ke? ataupon kerana ucapan aku yang terlalu bagus dan indah tu yang membuatkan aku dapat award? Aku dah cakap, ucapan aku hari tu berguna untuk masa depan yang cemerlang, gemilang dan jugak terbilang. pewwiittt!! Tak sia-sia belajar buat ucapan waktu sekolah dulu, ade gunenye pulak untuk mase depan. Di sini, ucapan terima kasih buat guru-guru bahasa melayu aku dulu kerana dengan murah hati mengajar aku sampai aku dapat buat ucapan yang baik hari ni. Mintak maaf jugak sebab dulu waktu bahasa melayu, aku selalu tidur dalam kelas. Rasa nya, ucapan maaf sebab tidur dalam kelas ni kene mintak kat semua cikgu kot kecuali cikgu biology yang selalu memerhati aku dengan pandangan yang tajam dan jugak cikgu fizik yang sentiasa garang di dalam kelas sehinggakan nak pegi tandas pon tak sanggup. ok, ni baru sekapur sireh.

Seterusnya, terima kasih kepada kawan ribena aku yang suka pakai seluar trek dalam kain sekolah sama-sama dengan aku untuk main lompat getah dulu, TRet di atas award yang indah lagi menarik ini. Tadi baru kongsi cerita hot dengan beliau sambil makan cheesy wedges yang telah diidamkan sejak 3 hari lepas. Em.. sangat thrill untuk membeli juadah tadi. Macam main polis sentri pon ade tadi. HAHA.



Peraturan:
  • Kena letak award ni di blog
  • Bagi award ni kepada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang anda suka/minat atau yang anda senangi dan memberi inspirasi kepada anda
  • Memberitahu penerima award ni dengan memberikan komen di blog mereka
Aku selaku pemilik blog yang takda memberi input yang dapat merangsang minda ini mengucapkan ribuan lemon terima kasih sebab setakat ni, takda orang sanggup nak bagi aku award. Memang kurang berguna untuk mereka membagi aku award sebab setakat ni otak aku belum betol-betol center. Entry-entry dalam blog ini belom lagi dapat memberi seribu mahupon satu ilmu pengetahuan kepada pembaca yang budiman. Eh, Sudirman dah dapat anugerah Dato'. Maaf iklan sekejap. Kalau korang nak dapat informasi terkini, maaf ni bukan blog yang anda cari. Blog ini mengandungi ciri-ciri gedik yang extreme, pemujian terhadap pemilik blog dan teman-teman rapat pemilik blog secara berlebihan, luahan tidak puas hati pemilik blog terhadap golongan yang mengganggu hidup beliau secara langsung atau tidak langsung dan juga aktiviti penyidaian gambar-gambar secara vain penulis blog. Jika anda tidak suka, sila tinggalkan blog ini dengan senang hati :)) Aku tak memerlukan golongan yang pessimist yang tidak ade kerja lain selain menghentam blogger yang tidak bersalah.Oleh itu, selamat datang bagi golongan yang dapat menerima blogger seperti aku, kedatangan anda adalah di alu-alukan :))

oh.. oleh kerana TRet dah bagi award ni kepada sesetengah orang yang aku selalu memview dan menjadi pembaca tegar blog mereka, oleh itu ini sahaja rasanya orang yang aku nak fowardkan award ini. Terimalah (eceh!). HAHAHA. Berbesar hati memberi kepada:

Nathirah JiranKu

p/s: safe journey to Penang TRet! Take Care! :)) she's going back to Penang tonight. T___T

6 cookie[s] ready! ♥:

Jijie Kusya♥ on June 19, 2009 at 9:31 PM said...

terima kasih ye datin seri. hehe. dato seri sehat?:P

dancing queen♥ on June 19, 2009 at 9:42 PM said...

same2. dato seri sehat. cume patah tulang tengkuk je merempit td. huhu

ajibah abol on June 19, 2009 at 11:43 PM said...

tengkiu datin seri.
ingt dapat award dato' td
haha.

Nisa Awesome on June 20, 2009 at 1:28 AM said...

wah mulianya hati datin seri. tharu sy dibuatnya. terima kasih atas award yg diberikan yek:)

dancing queen♥ on June 20, 2009 at 9:34 AM said...

tantan: ceh. dato' tak boleh kasi orang lain okek! HAHA

niesa: oh oh. sama-sama :))

athirah mohamed~ on June 23, 2009 at 11:01 PM said...

wot wot!

tret memang sangat bes.
saya taw awk sayam beliau lebih sangat!

kah kah kah.

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥