Wednesday, June 3, 2009

kMk: Rindulah!

Malam yang sangat sunyi. Tadi pulak tertidur mase tengah bace novel. hoh! sile take note okek! sudah menghabiskan beberape jenis bahan bacaan sejak bercuti kerana teramat sangat sungguh dan terlalu sekali bosan. belom menselesaikan lagi tag oleh cik intan tayunk~ dont worry babe, akan cube menselesai dengan kadar segera. belom bermood untuk menjawab. lagi pon kene pikir 25 hari la kot tentang 25 perkara-perkara tesebut. hilang ingatan sejak dapat roommate yang suke rebut katil dulu. HAHAHA. Tadi tengah bosan-bosan, menselongkar gambar-gambar lame, terjumpe pulak gamba ni. sangat rindu lah okek!! T____T





danggg!!! cik zatie misses u, girls :))

cik zatie misses kegedikkan kamu-kamu juge!!


p/s: dear rummie, kamu-kamu tahukan mengape gambar ini menjadi sebegini gayenye? HAHAHA. keep it as a secret okek!!! ssshhh~


*omaigudness.. aku kuruslah dulu!! Nak balik kMk lah camneh!

kMk= kolej Matrikulasi Kedah, Changloon.

2 cookie[s] ready! ♥:

intan on June 4, 2009 at 5:48 AM said...

ohoh~ ni saje ngelat jawab tag lambat2 kannnn?? sbb xnk bocor rahsia terkuncing lam kelas kan?? beq ngaku. hahaha..

wahahaha... kangen jugek dong!!!
peristiwa, tendang2 rebot katil xkan wa lupakan. biseng2 lam bleq smpai ya tensem. ngeee3~

pak cik kafe nyer nasik rm1.80 juge diwinduiii...

sy sgt gumuks dulu oykeh! ahaha..
mish u, mish u, mish u.. oh

z a t i e h u s s i n on June 4, 2009 at 8:47 PM said...

HAHA. Ya selalu tensen bile kite rebot2. Huaaa~ sangat rindu!!! skrang da tak rebut katil okek! sebab katil xleh susun sendiri secara haram macam dlu. HAHAHA.

tomyam dan kailan ikan masin cafe blok c takkan dilupekan. juge telor dadar. Hoho~

abg fahrin yang sombong juge tidak akan di lupe!! owh. sangat rindu changaloon T___T how i miss everything there.


dulu kurus okek! skarang? ermm~

p/s: akan buat lah tag tu nanti. HAHA. ngah pk ag neh. soklan susah sangat

miss u tayunk~ (intan.ain.ya)

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥