Saturday, June 20, 2009

in less 12 hours

Hari ni nak buat ape? semua bende pon nak buat. tak sampai 12 jam, ape je yang dapat buat kat rumah? Meggunakan internet yang berkelajuan tinggi secara melampau? Iyelah, kat sana nanti confirm tiap-tiap hari akan mengutuk ketidaklajuan internet yang melampau. ok takpe, jangan kutuk lebih-lebih, bende free memang takkan sebagos yang dibayar. Makan dengan extreme? oh.. ini penting. Menonton TV dengan tidak putus-putus? Aku nak tengok movie sampai muntah hari ni. HAHAHAHA. Bile lagi nak dapat movie free kan? :))


Sudah hampir sebulan rupenye aku cuti. Tak rasa pon. Boleh tak kalo tak nak balik sana? T____T Belum sanggup nak tatap keindahan dan ketebalan buku-buku. Hello Chemistry :)) I am not really into you. But you are better than your friend, physics. Tak sanggup menghadapi kemungkinan mengalami symptom-symptom hilang ciri kewarasan. Aku tak rasa jugak physics suka aku. HAHAHA. by the way, masih ketaq lutut nak mentunggu result untuk sem lepas. Nampaknya life & living processes dan children's learning in science jugak tak berapa nak suka kat aku. T___T but don't worry, usaha dah kan? :))


mood tengah takda, tak payah la nak buat entry okek. Buruk sahaja. memang takda ciri kreatif langsung (again, aku buta seni ke?). Mood dah pergi lawan Decepticons untuk menjaga bumi daripada ditakluk T___T mood aku memang best, pergi tolong autobots tapi tinggalkan aku sorang-sorang T___T oleh itu, marilah kita sama-sama doakan mood aku pulang dengan selamat. hati sangat berat untuk pulang, tapi apekan daya. eceh! mengada betol. tapi untuk berhadapan dengan tenggiling dan badak yang malu agak merimaskan. jomlah turun breakfast perut da bebunyi. kalau aku rajin, memang banyak entry terhasil hari ni, tapi aku rajin ke?

HAHAHA. have a nice day, dude!

0 cookie[s] ready! ♥:

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥