Saturday, June 20, 2009

@^&!%#!

ok. this will sounds cliche.aku tak suke dentist! cet. menegapekah?

47 minit yang lalu, aku telah ke klinik gigi buat kali ke-3 dalam minggu ni, tak tahu lah pulak sejak bile aku suke dan bercinta dengan klinik gigi. Lately ni agak gemar ke klinik gigi, jangan tanye aku kenape, sebab aku pon tak tahu. Tapi tadi sangat kecewa dissapointed dan &%^$@&#!! aku dah tampal gigi 3 hari lepas, so tadi bile bangun pagi dan gosok gigi aku rase tampalan tu macam nak tercabut. Hari ni hidup memang sangat tak tenang, asik nak keluarkan kata-kata @#&;?!#;*^$! je.sabar zatie sabar. that's why aku sangat tak suke dentist. cet betol! Bile nak pergi baiki tampalan die cakap hari ni tak boleh, sebab pelanggan ramai, ade 6 orang. cet! dah la buat salah, tanak baiki pulak. Memang @!#$&*)!^%*!!! Lain kali, buat kerja biar yang paling baik, setimpal dengan harga. Takda la aku nak bising. Pegi complain kat klinik, diorang buat muka tak bersalah aje. Cet!!! kau nak aku baiki bile? kalau pegi klinik lain sah-sah la kene bayar harga standard. Aku pegi klinik tu jugak sebab die yang buat salah, so die kene tampal secara free atau bagi la half price ke. kau nak suruh aku datang esok? Kau nak suruh aku panggil superman yang kacak datang ambik aku kat cheras, bawak balik rumah semata-mata nak baiki tampalan ni?? %^&!#;@$%!!! Tahap kesabaran memang hilang. Skarang nak buat macam mane?


p/s: tahap kesabaran di tahap paling minimum


credit: http://kmrsmr.blogspot.com/2008_10_01_archive.html

0 cookie[s] ready! ♥:

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥