Wednesday, June 17, 2009

Terkenang

Minggu lepas, Ain datang rumah bersama sama dengan seguni buah tangan. Buah tangan yang melibatkan hadiah ulang tahun dan sebagainye. Macam biasa, dia dah buat rumah aku ibarat rumah pertama dia dan aku sebagai amahnya. Malangnya dia terpaksa join aktiviti keluarga untuk mengkemas rumah sempena majlis anak buah aku, Daniel Haiqal. Dia dengan gagah perkasa telah membantu mengemas rumah dan menyediakan ape yang patut. Ceh, tunjuk skill la tu. Sambil mengemas die jugak sempat tunjuk skill untuk ayat anak buah aku yang berumur 3 tahun, Luqman Nur Haqim. Sampai skarang anak buah aku fobia untuk mentengok makcik Ain yang gelak kuat macam hantu. Dia jugak takut makcik Ain bawak balik H1N1. HAHAHAHA :))

ni adelah sebahagiannya.


sewaktu majlis yang dilakukan awal pagi. *adeyh*

Setiap malam kami akan bukak cerita hot lagi sensasi bagi menemani mimpi kami. Puhhh. Sedap lagi daripada ayam dekat KFC tu, tapi takleh lawan nasi Mak Som jual. Kalau gossip sampai lupa semua. Setiap malam jugak aku tak takut nak tido sepanjang Ain ade dekat rumah. Magic betol. Teringat pulak yang kami memang suke melakukan aktiviti malam bersama sewaktu di asrama dulu. Tidur sekatil memang pasti berlaku setiap malam. HAHAHA. Tapi aku normal okey. Kami tido berdua di atas katil yang cukup luas untuk kami yang kurus pada waktu tu sebab kami memang susah dan takut untuk tido. Bila ada waktu terluang, kami membuat lawatan sambil bercerita ke rumah wanie. Cerita zaman higus yang keluar mencurah-curah ke ladang gandum dulu semua korek balik. Cerita dulu-dulu yang mengguris jiwa dan mensakit hati, hari ni dah jadi cerita lawak pulak. Kami-kami menggelak dengan kadar yang sukar di kawal mengkenang zaman otak yang cuma boleh guna 1/4 je dulu. Semua yang pahit sudah jadi manis :)) *ting* Magic betol lah.




kawan-kawan otak 1/4 :))

Ain sudah pulang ke rumah dia lah. Mane ade lagi kat rumah aku, sebab tu sekarang ni tiap-tiap malam susah nak tido. HAHAHA. Bukan penakut, tapi kurang berani :)) Thank you friends, anda membuat hari aku (you make my day) HAHAHA. Mempunyai kawan gila, kurang waras, sewel petala ke 12 dan menseronokkan seperti mereka membuatkan hidup jadi lebih terkawal. HAHA. Aku perlukan gossip-gossip, cerita sensasi dari mereka ibarat memerlukan dadah berbentuk dadih. :))

p/s: hargailah rakan-rakan anda walaupon otak mereka kadang-kadang lebih kecik berbanding dari biasa. Mereka sangat fun dan boleh membuatkan anda berada di alam fun mereka :)) dan juga berkawanlah dengan mereka walaupon suatu hari nanti anda tahu mereka akan kurang kurus. erk..

3 cookie[s] ready! ♥:

athirah mohamed~ on June 18, 2009 at 6:32 PM said...

my dear.

u've got yourself an award.

come and claim it from my page owkeh.

=D

MIZZIDIEY on June 18, 2009 at 7:59 PM said...

OMG. bapak aku.
rindu dowh. hahaha. ak x sempat nak bace blog skg. after ni ak bce bebyk. siap kaji2 lagi. hehehe.
rindunye tgk bapak aku.
hahahahah LOL

dancing queen♥ on June 18, 2009 at 8:12 PM said...

ret: i would love to :) gile semangat ade award sey! kan aku kate dah, ucapan pembukaan blog aku ade gunenye. HAHAA

idiey: i tot so. mesti mu histeria tgk gamba ni. aku da agak. HAHAHA

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥