Thursday, December 4, 2008

kinder bueno dan duit. itu masalah!

kih kih kih

lately macam malas nak update blog. mengape? tiade jawapan untuk itu.

hari ni macam biase-biase la kan, saye sebagai mak su yang baik lagi comel dengan pakse rela nye saye melayan setiap karenah mereka-mereka tersebut. setiap pagi saye akan terbangun apebila 'jam loceng' berbunyi memanggil ibu~!!!! ok, saye tahu itu bukan panggilan untuk saye, tapi sekali sekale perasan jadi ibu, ape salahnye kan? kih kih kih. practice makes perfect beb! saye rase sangat comel apebile mereka-mereka memanggil ibu mereke (sebenarnye walaupon tak ade kaitan dengan saye, saye buat-buat la ade). sangat comel bile si hakim yang kecik tu panggil ibunye. dah la cakap pon tak betol, asyik nak ejek orang cakap je. kah kah kah.

hari ini, macam biase, sebagai anak yang bertanggungjawab pada nusa bangsa akan menolong mak ke market membeli barang dapur. ops~! tapi hari ini mak mendapat pembantu tambahan yang cukup rajin mengikut dan menghabiskan duit. dengan muke tak malunye, mereka-mereka memintak wan dan atuk mereke membelikan chupa chup dan gula-gula. kih kih.

ok lah, dengan tahap kesihatan minda yang kurang baik, saye rase malas mahu bercerite panjang. what ever makes me happy la kan? buat ape ikut anda-anda semua, anda membace sahaje. anda tidak tahu perasaan saye yang menaip nye dengan penoh semangat dan berbekalkan tenaga yang tak seberape ini. mane-mane yang ahli sukan yang berminat, sile tolong saye dan hubungi lah saye, ok? kah kah. kalo setakat bersuka main congkak, tenkiu shaje lah ye :P betapa penat jari saye menekan2 mengkorek2 keyboard ini, tahu? (menanges tegolek-golek sambil makan cadbury). oh. tadi sewaktu menteman mak saye ke market, saye dapat mengayat mak saye supeye membelikan saye cadbury. sedap sedap sedap. kih kih. namun, saye tetap kecewa mungkin kerna stock kinder bueno belom ade. bile nak sampai ni!!!! saye akan menelefon kilang kinder bueno tersebut dan membuat kompelin. kah kah. (berani la sangat~!). saye sebagai penganggur terhormat terpakse lah memintak mak belanje. tapi, saye dengar2 duit bulan ni masuk jugak. bagus bagus bagus. ni yang sayang kat Dr. Mahmud ni. kah kah. Kak Yah pon, i lap u.

lain kali saje lah ye. saye mahu mentidokan diri. menikmati malam di Terengganu yang indah :) kah kah. sekian. :)

p/s: ok! hari ni memang malas mandi, so? kah kah. tapi saye mandi lah!


0 cookie[s] ready! ♥:

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥