Monday, December 1, 2008

indahnye

kah kah kah..!!!


ogamod! anda semua pasti tidak percaye ape yang berlaku hari ini. sekali dalam bulan yang biru (once in a bluemoon), tiada perang saudara berlaku di rumah nan indah permai ini. saye rase mahu menari joget apabila berjaye mengharungi hari-hari getir seperti hari ni. mengapekah? jangan biarkan diri anda di selubungi m i s t e r i~

pagi yang sejuk, membuatkan saye terasa tak mahu bangun. bangun awal untuk kejutkan awak, tapi malangnye credit fon tidaklah cukup untuk membuat panggilan jarak jauh :( (silelah awak percaye, saye bangun la pagi tadi!). hari ini dengan indahnye di isi dengan nentonton cerita di astro ceria. saye tengok dengan senang hati, tanpa rasa mahu mempukul, menjentik, membaling remote controller, dan segala macam mem lagi. hal ini mungkin adalah kerane hari ini tiada cerita menarik (see, i hate monday!). cerita kartun yang tak pernah nak habis di tonton oleh saye bersame mereke-mereke berdua itu. saye suke mentonton Ninja boy (ok, saye tawu saye comel). adelah 2-3 jenis cerita lagi yang saya tak mengetahui tajuk nye. sampai kepada cerita paling saye gemari, Ultraman Tiga saye akan kelihatan lebih excited dan comel berbanding mereka-mereka yang belom baligh itu. kih kih kih. owh, di rumah saye ini, mereka hanye boleh mentonton astro ceria sahaje kerane saye telah menggula-gula bapak saye supaye mengcut saluran-saluran kartun yang lain. ok, say bye bye to Ben10! kah kah kah. kartun itu paling menyampah!

malamnye pula kami mentonton Wall E di skrin leper lap top saye ini. (ok, cerite ni comel!) mak dan bapak saye sangat pelik memandang saye kerane saye menjadi sangat baik dengan kanak-kanak yang belom baligh itu. jika tidak, segala bom akan di lepaskan dari jarak dekat mahupun jarak jauh. mereka hari ini kurang aktif mungkin kerana hujan yang tak berhenti. selepas itu kami mengulang tayang Upin dan Ipin untuk kali yang ke 1000000 juta ribu (exxagerate lah ini!). mereka pon telah menghafal skrip yang bakal disebutkan. kah kah kah. mereke juge telah menghafal niat puasa serta doa berbuka puasa (ada di antara anda yang tak ingat kan? kah kah). Upin dan Ipin itu menjadi tercomel ketika mengejek kak ros. geram melihat mereka. :P kah kah kah.

itu sahaje, namun saye tidak berase seronok kerana hari ini saye tidak menyakat mereka-mereka itu. terasa kosong pulak. esok bakal menjadi hari yang best kerana saya akan menyakat mereka berganda bagi menggantikan hari ni. *go baby go!* kah kah. please dont try this at home. kih kih.

Ini cerita orang menganggur. oo please, rindu same buku (ok, ni macam tak boleh percaye). but somehow, bile dah lame-lame sangat cuti, my brain boleh berkarat la, last time banyak sangat study (ini kerane study last minutes, ok!).kah kah kah. and oo please, next semester should be concentrating on biology kan? kan kan kan? oo please say yes. i just cant image if its physics. kah kah kah.final exam hari tu, tulis formula je babe! memang mengagumkan. kah kah. zatie, blaja ape satu semester ni? kah kah kah *ok, saye blaja derives formula, not solving the problems with the formula, not my fault kan?* kih kih. thats why la i'm getting cold here. freezing. risau lah babe! tak lulus and tak dapat 3 pointer and above, my bapak will kill me. kah kah kah. ampun!

itu sahaje. sekian.

p/s: missing you. my sayangness-sayangness, my love. where have u all been. i'm sooo lost here:( balik la~!!


0 cookie[s] ready! ♥:

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥