Monday, December 29, 2008

cuti sikit! Purkeee!!!

erm.. cuti dah nak habis. kechewa i tell u! sumpah rase tak nak balik blaja lagi. kihkihkih. nak kahwin terus boleh kah? ade sape2 yang maw kahwin sama saye? HAHA. sile isi borang A, B, C, G, H, I, J dan semua borang ok? kih kih kih.

Cuti ni buat ape ye? macam takde bende yang berfaedah sangat je :P melaikan membantu mengurangkan beban ibu bapa untuk membeli barang di kedai (sikit je la ni). Akan saye fikirkan faedah2 ketika cuti kali ini. otak belum berfungsi dengan baik apabile terkena hujan yang dasyat tadi. Air hujan yang dasyat merempuh atap kereta saya. dan dalam kereta sangat basah u know! matilah kalo encik hussin tahu. adoih!

Rasa tak sabar nak balik maktab sebab:

+ nak gelak kuat-kuat ngan yana. banyank hot story u know!. gossipers ok! inilah kerja kami jika berjumpa. tak boleh selalu call, Perlis dan Terengganu ibarat bumi dan pluto. takkan diulangi kesilapan menyebabkan bil telefon beratus2 ringgit. kah kah kah. biarkan masa membawanya pergi :)

+ nak mula menabung. (eceh!) ini hanyelah angan2. jangan percaye sangat pada cik zatie hal-hal menabung ni ok?

+ nak jumpe kawan-kawan yang comot:) mesti semuanya dah makin bambam. dah lama tidak mengeluarkan suara dengan kadar frekuensi yang tinggi untuk gelak bersama kawan2.

+ nak membuat fesyen show!! kih kih. model2 seperti kami ni akan sentiasa membuat fesyen show apabila ada kasut baru, atau handbag baru atau, baju baru atau selipar toilet baru :P kih kih kih.

+ ukur berat badan. ini part yang best. kem dan ayu pasti terkejut melihat cik zatie yang semakin slim dan kerengga ni :) (gigit jari lah korang nanti!) kawan-kawan, silelah cakap yang saya ni kurus nanti ok! kalau tak saya akan menangis dengan kadar frekuensi dan halaju yang kurang nyata.

+ menjadi tarikan ramai. siti pasti berlari-lari remaja untuk memeluk saya. saya tahu siti sayang dan sangat merindui saya. kih kih. saya kan disayangi ramai (buat2 pon takpe lah!) siti akan melalukan adegan comel itu di mane2 sahaja die suke. kah kah. siti sangat sentimental dan comel:)

minggu pertama saya plan untuk:

+ membaiki cincin. harus ke KLCC untuk membaiki cincin kami. adoi, tengok! awal2 duit dah habis u know!

+ pergi mensurvey printer. printer lama harus diganti. kalau lah bapak saya bukak satu kilang printer, tak payah lah saye susah2 mahu survey. harus mentukar printer kerana printer lama saya sudah mengah untuk memprint lagi. duit saya juga bagaikan air terjun apabila tiba musim assignment.

+ membeli keperluan harian. sangat malas untuk pergi membeli barang. siapakah mahu menjadi saya punye pembantu peribadi untuk membantu saya mengshopping benda2 yang sepatutnya dan menghindarkan benda2 yang tidak sepatutnye?sila angkat ibu jari tangan kiri anda! harus berjimat cermat ok! sehingga mendapat duit gaji.

+ berfikir dengan cerdas. mahu membeli sesuatu untuk birthday encik comcom. wah! sangat excited untuk membeli hadiah beliau! :) tapi, tak boleh lah yang berat! kos mahu pos mesti sangat mahal! huh!

banyak lagi idea2 yang difikirkan untuk dibuat. tapi, nanti lah dulu. saya mahu menikmati cuti yang indah ini. kepada sayangness saya Nanaa dan Wani, sile luangkan masa untuk aku ok! selepas ini lah maksudnye:)

ok! mahu mentonton spa q. sangat suke tengok tv waktu maghrib. astghfirullahalazim!! alah, kejap je lagi mase ni:) kuar dlu. sudah lambat! challo!

2 cookie[s] ready! ♥:

Anonymous said...

hahaha....ok la my perasanness..aku luangkan masa...sampaikan kita g jamban pon sama2...~~~hahahaha...
bengong..banyaknya aku tulih....gila gila~~
hahaha...hang tuh..kata2 banyak gila....nanti abu pon xdak..
anyway,bawak tumbdrive ar nanti
aku nk lagu...~~~~jiwang.com ok...kahkahkah

dancing queen♥ on January 5, 2009 at 3:45 PM said...

cis. ang tuh yang habuk pon xde. aku xkire

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥