Saturday, June 12, 2010

wujud perasaan malas waktu cuti

Saya memang nak update Dancing Queen ni. Tapi.....

Sangatlah takda mood, takda idea, takda minat dan takda apa-apalah lagi nak update.

Oleh itu, saya bagi gamba ni sekeping dululah. Nanti lain hari saya update sedikit demi sedikit lama-lama jadi bukit. Nak update pasal hape? Bagi lah idea sikit T______________T

saya tahu saya tahu. saya lagi gemoooooook bebanding kakak saya T___T owh. Pakcik Hussin dan anak-anak perempuannya :')



Iskandar poyo buat muka camtu :P **obvious biji mata saya lain. Hik hik



p/s: tak tahu dah nak letak gamba ape. Gamba keluarga ok lah kan?

4 cookie[s] ready! ♥:

Raf on June 12, 2010 at 3:21 PM said...

Pssttttt! Kene turun jogging, HAHAHA!

dancing queen♥ on June 12, 2010 at 3:49 PM said...

@Raf

Sengal! Sengal! Sengal! HAHA. biar la gemok, konon2 bahagia :P

A for Alhamdulillah on June 15, 2010 at 1:48 AM said...

zati

da siap cantik tuh

picnic jum!

:D

dancing queen♥ on June 15, 2010 at 5:15 PM said...

@mira

jum jum. bosan ni :(

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥