Thursday, June 10, 2010

Ask me anything!

semua orang ada, saya pon nak ada jugak :)


bila dah ada, saya abaikan macam saya tak pernah ada pon, kalau ada iPhone 4g saya takkan anggap macam takda pulak. Setelah Cik Idiey update blog pasal formspring.me ni, barulah saya dapat balik ingatan tentang formspring saya. bwehehehe. 


Bila bukak, takda satu soalan pon yang saya berjaya jawab. Yelah, password untuk formspring ni pon saya dah lupa. Soalan yang tetap setia ada tu masih kekal dalam tu tak bersentuhan pon sebab bukan muhrim. Yang tiga tu pon tak berjawab lagi. Takpalah, yang tu tak penting pon, anggap saja macam takda oke ..? Oleh itu, mulai hari ini, kalau nak tanya saya boleh lah ya!

Ask me anything! http://www.formspring.me/zatiehussin

Walaupon saya tak suka anonymous, saya tetap benarkan anonymous untuk bertanya. Sebagai pulangan, apa kata saya dihadiahkan dengan iPhone 4g? Bwehehehe. Tak boleh? Takpalah T_____T


p/s: Harap semua gembira untuk bertanya. Malu bertanya sesat jalan!

0 cookie[s] ready! ♥:

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥