Saturday, June 19, 2010

Cuti awak dah TAMAT !!

Cuti sekolah takda beza je dengan orang kawen. Orang lah yang kawen, saya je belom lagi T_______T.


Asal cuti je nak kawen. Asal cuti je nak kawen. ! Hehs! :P <-- Jealous semata


Selamat berkahwen dan bahagia selamanya di dunia dan di akhirat harapnya :)


Kak Na & Suami *kidnap gamba dari fb Kak Na :)* - 17 Jun 2010


Abg Ridzuan & Isteri *ini gambar dari amatur berusia 9 thn* - 19 Jun 2010


Kak Na : Selamat berbahagia :) Selamat berhoneymoon jauh di sana. Hehehe. Thanks sebab bagi pinjam rumah + bilik, pinjam kain smayang, pinjam bantal, pinjam baju dan pinjam semua lah sepanjang di Sg. Petani hari tu. Nasib tak pinjam seluar dalam je. Heee... Thanks jugak sebab belanje tengok wayang, bawak saya drift atas Jambatan Pulau Pinang, sanggup makan lauk special Sayur Masak Ntah Ape-ape waktu rumah Kak Na kami buat macam rumah sendiri dan dapur Kak Na macam dapur kami sendiri. Kesian Kak Na sampai habis ayam kami melahap. Tepaksa pegi tesco beli ayam lain sambil belajar mengenal ikan-ikan pelik - Kak Na adelah kakak TRet. :) Kak Na, you're the best! :')




Abang Ridzuan : Eh eh. walaupon kita adelah kazen yang 10 tahun sekali baru jumpa, saya rasa kita ada chemistry. Err... sebab kita masing-masing anak bongsu. eceh, takda sebab sebenarnye. Hahaha..!! Saya rasa sebab saya pemalu dan awak pon pemalu macam saya, cuma suara saya mampu gegarkan seluruh alam semesta manakala suara awak boleh buat bayi lena :) Ini adalah satu pujian ye cik cik dan puan puan! Lelaki-lelaki di sana, jagalah suara. Janganlah suara kuat macam gorilla nanti isteri tak suka. Isteri suara kuat takpa sebab kang nanti isteri nak jadi cikgu. Heeee.. Selamat berbahagia dunia akhirat buat kalian :) - Abg Ridzuan adelah saudara mara keluarga belah mak saya di Raub. ohh.. lama tak jejak kaki kat Raub. Last skali raya hari tu kot. Hee..




Sesi ucapan dah tamat. Siang tadi sesi bertemu muka dan berkasih kasihan dengan saudara yang jauh di mata sampai tak kenal sangat dah tapi dekat di hati :')






Ni bukan gambar saudara jauh. Ni gambar anak perempuan taklah cantik sangat dengan bapa bersama anak perempuan cantik auuww auuww. hik hik - dari sudut pandangan budak darjah 3 lagi sebab tu gamba pelik =.="





emm. ni anak perempuan emo sebab baca novel banyak kali bukan yang tak cantik sangat tadi =.="


ni blog aku. kau diam! Heeee :P






Ehhh. Cuti tinggal seminggu je lagi!! Urgh!


Bunga melur eh! mawar ni kidnap dari hantaran Abg. Ridzuan. Bukan 1 je, tapi kidnap sampai 8 <-- makluk tak pernah dapat bunga memang macam ni T______T




Dah dah. Cuti dah nak habes, kawen pon habes jugak lah. Cerita pasal Piala Dunia pulak lepas ni sedangkan asik rebut remote control dengan ayah sebab saya nak tengok HBO & dia pulak sanggup bangun lewat malam nak tengok bola T______T Sabar je lah isteri-isteri, anak-anak dan girlfren-girlfren. Musim piala dunia memang mencabar buat kita semua. Tsksss




p/s: marah lagi ni kat Edward Cullen. Sampai bila nak jadi macam ni? 10 kali baca 10 kali marah. huuu. I Love U, EC! -- from T'ganu to Forks with love. hak hak hak hak. muntah!

p/s/s: Bila aku yang nak kawen ni? T_____T

p/s/s/s: Masa kecik-kecik dulu selalu tak tahu beza bunyi melur dan mawar. Huuu. Tapi skarang tak berapa nak kecik dah :P

2 cookie[s] ready! ♥:

ammira azmi on June 21, 2010 at 11:46 PM said...

zati, nnti aq kawen wat post gini gak.

bg terharu2 siket

:D

dancing queen♥ on June 23, 2010 at 2:13 AM said...

haha. ye lah mira. tgk la masa tu aku ni masih seorang blogger lagi ke x. ntah2 aku dh sebok jaga anak mase tu. haha

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥