Wednesday, June 9, 2010

Fatin Syahirah

award? eheh! dah lame dah takde bende alah neh :) Thanks FatinSyahirah for giving me this award.




i) Thank and link the person that give you the award


As mentioned above, I am honoured *eceh* to have this award from FatinSyahirah (a blog-mate I met here, about less than a year ago). Thank you Thank you. sangat sww-eet di situ. :)


ii) Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think fantastic

Sape-sape nak? Dah bace sile lah anggap diri bertuah :) Ini satu arahan!

iii) Contact that blogs and let them know they've won the award

Adehh.. Ni yang lomah den nak buek ni. Takda masa sangat nak bersiar-siar dekat blog sementara waktu ni. harap sorry T_______T



iv) State 7 things bout yourself
  • Sebelum ni, saya tak minat pon iPhone 3g & 3gs yang gemok-gemok tu.
  • Secara telus dan jujurnya, currently saya memang  naaaaaakk iPhone 4g. Tibe-tibe ade perasaan tu :P Tapi dana takde, saya hanya mampu bermimpi agar Doc. hensem tadi tibe-tibe belikan iPhone 4 sebagai hadiah tanda terima kasih <-- harapan menggunung. *Doc tersebut memang hensem I tell u*
  • Saya cuba untuk tidak menggunakan bahasa inggeris dengan kerap dan hanya menggunakan bahasa isyarat semata-mata dan kadang-kadang pakai bahasa melayu secara normal. Ade orang asyik condemn je T_________T Yelah, iPhone 4g dah nak sampai Jepun seminggu dua lagi, sampai Malaysia setahun dua lagi (sedangkan takda kaitan pon). tsk tsk
  • Saya lebih gemar twitting berbanding bukak facebook baca perkara-perkara mengarut yang selalu keluar secara tak dimintak pon di Home saya tu. Oleh sebab tu, saya rasa saya perlukan iPhone 4g untuk lebih efektif bertweet. (alasan ni harap bulehhh lah di terima).
  • Saya rasa berblog pakai iPhone nampak lebih cooooool <--- hahahaha.. jangan layan sangat orang gila ni.
  • Saya tidak gemar membalas text message daripada orang yang tak dikenali seperti orang gila yang tiba-tiba hantar gambar siang tadi WTF?!! Oleh itu, sekiranya dapat 4g, saya rasa lebih selamat (eh?).
  • Saya dapat lihat kesungguhan saya untuk mendapat sebijik iPhone 4g. Tapi, mungkinkah minat ini hanya sementara .... ? Kita nantikan.





Oleh itu, saya akhiri ucapan saya sebagai pemenang hari ini dengan Ameeeennn.. Semoga impian menjadi kenyataan :)) Marilah sama-sama berdoa untuk saya. LOL

5 cookie[s] ready! ♥:

Unknown on June 9, 2010 at 8:42 AM said...

haha~ abes smua bnda nk kaitkan ngan 4g. hm..best gila klw kaya~ haihhhhh...

dancing queen♥ on June 9, 2010 at 2:04 PM said...

haih. hidup dah dibayangi 4g. tsk

A for Alhamdulillah on June 9, 2010 at 4:53 PM said...

huiyoh!

zati fantastic!

:P

dancing queen♥ on June 10, 2010 at 10:01 PM said...

haha. ape yang fantastic nye mira? kagum dengan keinginan aku? :D

Herbalife Coach Fatin Syahirah on June 20, 2010 at 12:36 AM said...

awwww. terharu sbb tajuk entry bernama fatin syahirah. :')

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥