Wednesday, June 16, 2010

Macam jahat kan? :D

Gambar takda kaitan suka suka semata




Sebenarnye, saya langsung tak tipu yang saya agak tak suka sign in je facebook nampak ayat geli geli macam tak cukup kasih sayang ape ntah lagi. blerghh! blerghh! Dah lama simpan je dalam hati harap-harap nanti ade orang rasa benda yang sama ooh. Sign in facebook adelah perkara yang ke 4 saya buat selepas dah bosan kutip sampah sarap kat tempat-tempat lain dalam internet. Perkara 1 sampai 3 tak payah lah nak sebok bagi tahu satu dunia, kita tengok pada point penting hari ni : Mind your words on Facebook.



Perkara 1.


Saya harap bolehlah seluruh rakyat jelata jaga tutur kata dan fikir 34672397 kali sebelum post apa-apa. Ohh. tak bermakna yang saya sangat bijak pandai sampaikan hanya post soalan-soalan percubaan SPM ke apa cuma harap-harap anda semua tahulah privacy cintan cintun conteng anda rakyat jelata semua. Ohh.. saya fahamlah orang bercinta selalu ber'by',bie, boo, ling, lap lop ke ape ntah, tapi bolehlah kalaunya bersaya awak atau ber i u sahaje kalau nak conteng kat wall ke apa. Bukan sebab polis nak saman, tapi boleh menyebabkan orang lain yang baca muntah hijau kuning merah jambu semua ada. Mind you! bukan anda sahaja yang bercinta. Sila beri kerjasama, sekian terima kasih. Bye.



Perkara 2


Ehh. tak habis lagi. Boleh tak kurangkan dengan application ntah ape-ape Siapa yang sangat mencintaimu? Siapa yang suka skodeng kamu? Siapa yang nak rasa makan sepak aku? @#$%^! Suka-suka hati kau je nak cakap Si polan bin Si polan tengah skodeng aku lepas tu siap bagi ranking sapa nombo satu sapa nambo 253. Application jenis apekah tu? Be careful. Jangan lah taksub sangat dengan application tak berakal tu, karang saya dengan tak guna akal remove awak dari friend list. Watch out! Memang pondan T___T Bukan awak lah pondan, application tu lah yang pondan. Tapi, kalau awak yang main application tu, errr... macam mana?




Perkara 3


Use appropriate words. Ada users yang tak puas lagi kot jadi pelat? ada? ada? Shayew buwkan apeww bleyhh tak kurunkk tuless btowl btowl? Shayew yang shomell nie tak taww bacew tuew lew. Sayew bukan sumbunk, p i lap u no lah. Sikit-sikit takpalah, dimaafkan sebab saya buat jugak bwehehehe WTFish, tapi janganlah sampai orang tak paham satu pon yang awak nak sampaikan. Harap maaf :P




Perkara 4

Stop sending stupid private messages to others inbox. If she/he didn't reply please consider that they are not kinda want you in her/his inbox. So, please lah paham :)




Perkara 5


Saya rasa, bagi membunuh dengan kejam kebosanan yang melanda tak perlulah awak tukar status di facebook sebanyak 10 kali dalam masa 8 minit 15 saat. Memanglah dalam box tu selalu tak kering bertanyakan 'What's in your mind?' tapi perlukah awak cakap yang awak sebenarnya tengah fikirkan awak nak buat apa sambil poopoo nanti? Macam tak payah lah kan lagipon orang tak nak tahu pon awak suka buat kerja-kerja amal kebajikan waktu poopoo. heee.. lagi satu, relationship status tu tak payah la awak nak ubah setiap 3 minit 2 saat. Asal gaduh baling periuk pecah pinggan pang pang ape semua mesti nak tuka relationship status sampai orang yang awalnya excited nak bagi nasihat dah 13 kali tengok awak tukar relationship status dalam sehari menyumpah dalam hati harap awak memang takda relationship dah dengan buah hati pengarang jantung i lap u lap me semua ha kan dah takda noktah sebab geram sangat.








ok lah. budak-budak kecik ni nak skype pulak. ikutkan hati jiwa raga $%^&!@ nak je buat entry 10 page tanpa henti boleh buat buku terus. 




ohh. ini tak bermakna saya tak pernah buat. Tapi, we've to learn from our mistake. Kadang-kadang tak semua orang rasa yang sama dengan apa yang kita rasa. Mungkin lah kita rasa tiba-tiba nak jadi attention seekers, fikirkan lah orang yang menyampah dan muntah hijau dengan apa yang kita buat. Ohh. muntah saya dah tak hijau sekarang, dah warna pelangi @#$! WTFish.


p/s: Harap maaf bagi yang terasa. Tak specific pon kat sesiapa. Mari kita berhibur :)

p/s/s: noBIE jangan perasan. saya tak jeles pon kawan awak panggil awak BIE. saya tahu awak berusaha jadi shemale.. bwehehe ops! sorry :D


7 cookie[s] ready! ♥:

A for Alhamdulillah on June 16, 2010 at 3:48 PM said...

like23333333

zati mmg brilliant lah

:P

dancing queen♥ on June 16, 2010 at 5:38 PM said...

@mira

heee.. macam baru hari ni je kenal zatie ni. :D

Unknown on June 16, 2010 at 8:44 PM said...

nur hanisah azmi likes this.

haha.

btol2. nisah plg x ske yg eja shaye2, kew, lew, etc... geli2! pelat x abes2. nyampah. bajet comel mcm baby ar klw taip cmtu. huh.
n x ske gak application2 yg merepek2 tu. sape view kita whatsoeva. pdahal kita x view dia pn. pastu nk pasan2. wek!
emo tbe2. haha.

dancing queen♥ on June 17, 2010 at 5:25 PM said...

@nisah

yeay! ade jgk orang suke. hee

athirah mohamed~ on June 27, 2010 at 12:35 AM said...

babe, i love this~!!!!
<3

wahahhahahhahah~!!!!!!

athirah mohamed~ on June 27, 2010 at 12:40 AM said...

weh aku suka post neh sangat banyak okay!

:)

dancing queen♥ on June 27, 2010 at 1:13 AM said...

@athirah mohamed~

i know u mesti sejibik dalam kepala macam i~ auuww

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥