Friday, June 25, 2010

5 Minit Yang Lalu

Baca bismillah. Mengucap dulu sebelum meneruskan pembacaan.



Bagi kanak-kanak bawah 20 tahun, ibu mengandung, pesakit jantung dan pelari kebangsaan anda dinasihatkan untuk tidak melihat imej tersebut.






jangan menangis. jangan jangan. T__________________T






nak tembak skarang pon boleh.








Dah besar nanti anak-anak mak jangan buat macam ni ye. Malu Malu. HAHAHA



sekian terima kasih, Bye.






p/s: Rasa nak lempang muka sendiri. Sepanjang 22 tahun hidup, pertama kali buat kerja tak bermoral macam ni. Harap Maaf. HAHAHAHA

8 cookie[s] ready! ♥:

atreyu strange on June 25, 2010 at 3:36 PM said...

ape kata u pegi main masak2 dari main comey2 depan kamera?! hahaha!

hanisah on June 25, 2010 at 3:47 PM said...

ala. zaman skolah2 dlu x amek pendidikan moral.
so, dimaafkan kot klw wat cmni skali skala. haha..

skid soil on June 25, 2010 at 4:53 PM said...

nak menanges pn x, nk tembak pn x.
rase inspired nk wat mende same mcm ade, sbb nmpk fun. haha.
tp xckup fotogedik mcm zatie hussin. lalalala.

ammira azmi on June 25, 2010 at 10:28 PM said...

hoho~

speechless

impress aq babe!

:D

dancing queen♥ on June 26, 2010 at 1:24 AM said...

@atreyu strange

dangg!! i tak pandai main masak-masak. nanti hangus, sekali dengan rumah pon boleh tebakar. ohh. i dont call this main comey2, this what i spell s.t.u.p.i.d. tehee~

@hanisah

aish. sedih tak dapat blajar sivik/moral dulu. tapi budak2 skarang blaja pon macam takda guna je. hampeh je jadinye. :P

dancing queen♥ on June 26, 2010 at 1:27 AM said...

@skid soil

boleh cube boleh cube. fotogedik boleh dilatih, jangan risau! :P

@mira

macam nak lempang kan? nasib baik aku dah habis cuti. HAHA

the kecik on June 26, 2010 at 9:41 AM said...

euwww.. you looks gemukkk. hahahaahhaa

belum ada anak dh berisiiiii. hhaahhahahaahahhahaha

eh.
tukar layout. huduh la layout you nehh

dancing queen♥ on June 26, 2010 at 10:38 PM said...

@the kecik

aish. i dont what to hear that. gemok is out from my dictionary. HAHA

ada anak nanti i kurus la. skang ni makan untuk sorang, nnt makan untuk 2 mesti kurus :D


huduh apenye. cantekk ahh

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥