Monday, August 3, 2009

Nail Clipper

ohh. pernah anda rasa nak lempang diri sendiri sebanyak 33 kali setengah dengan kasih sayang? okey. aku pernah. ianya berlaku 2 minit setengah yang lalu.

credit: http://www.firstaidmonster.com/

aku berpenat lelah menyemai keringat mencari pemotong kuku (orang kampung aku panggil nail clipper, bergantung apa sahaja yang anda panggil). peluh pon berjuraian memenuhi 13 baldi, mata pulak macam nak tak nak kasi kerjasama. otak dah macam kene sidai bawah cahaya matahari selama 4 hari berturut-turut, memang kering betol. mana pemotong kuku tersebut?? anda tolong carikan okey.

ehh. sebenarnye dah jumpe dah. dalam balang kaca bekas peninggalan ikan emas dan ikan guppy aku dulu yang tak sempat merasai nikmat dunia T______T. yang peliknya, dah cari 13 kali secara berturut-turut dalam balang tu, takda pulak nampak. terpaksalah korek setiap beg yang ada. beg sebanyak tak terkira perlu di korek dan di selongkar. penat i tell u! sekarang peluh bukan jadi 13 baldi, dah menjadi 13 tong minyak. malangnya memang tak jumpa. T_____T

ohh.. malangnya, aku memang tak patah semangat. aku telah membuat percubaan kali ke-14 untuk mencari pemotong kuku tersebut. dannn..........

bayangkan! aku nampak pemotong kuku tersebut terbaring kaku dalam balang kaca. ohh! perlu ambik cepat sebelum mata angkat signal mintak tolong. esok perlu ke kelas secara pantas, banyak benda perlu di selesaikan. eceh! HAHAHAHA. dan sekarang, kuku aku sudah cantik seperti sedia kala. ouch! cun~

ouh! aku dah kembali ke bilik yang serba lengkap ini. Lengkap dengan cerita-cerita terbaru. eh, aku memang suka cerita baru. HAHAHA. btw, entry hari ni pon macam lebih kurang skrip untuk Buletin Utama. anda tahulah mengapa bukan? sekararang ramai betol ahli keluarga Encik Hussin gemar menskodeng The Dancing Queen. HAHAHA. Lepas tu mengucap panjang sebab bahasa-bahasa yang diungkapkan memang indah khabar dari rupa T____T. eheeee... :)) remaja berusia 12 tahun yang tulis blog, bisalah kan. HAHAHA

eh, banyak pulak aku gune nombor kan hari ni? sejak bila jadi pencinta nombor??? okey okey. mata dah kasi warning sebab tak ikut signal yang diberikan. *mata marah-marah sambil kenyit sebelah* HAHAHA. selamat malam!!

p/s: awak, semoga cepat sembuh!!! akan menunggu 11 August :))

0 cookie[s] ready! ♥:

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥