Saturday, August 1, 2009

Mari belajar sejarah



anda tahu NEIRO? kompem tak tahu! HAHA. oleh sebab itu, anda boleh proceed kepada yang aku akan tulis seterusnya.


kumpulan ini dibangunkan oleh beberapa anak muda yang sangat berkebolehan, berbakat, kacak, macho, serba boleh dan yang sama waktu dengannya.


ok, semua itu tipu. hanya sorang sahaja dari ahli kumpulan tersebut yang memiliki sifat-sifat yang aku telah sebutkan di atas. ehem ehem. HAHAHA. okey, tak baik puji buah hati sendiri banyak sangat. hari ini kite akan same-same belajar sejarah penubuhan Neiro. walaupon sebenarnya bukan sejarah, hanya serba sedikit. ehem ehem. ni bukan free okey, iklan ini di bayar dengan kasih sayang . ohh. aku memang suka kalau di bayar dengan cinta yang berterbangan di udara. :))


dulu, mereka hanya bermula di jalanan, bak kata orang mat lepak dekat kaki lima tu.memang kurang sopan kan? HAHAHA. tapi, biaselah, ciri-ciri malu memang kurang sikit dalam diri mereka. :))

oh, akan tetapi muzik yang mereka bawakan memang memang menarik. *eceh! ni kene bayar lebih sikit neh!* menarik dan tertarik. aku dulu selalu dapat dengar lagu secara free dan tak payah susah-susah nak download. memang jimat tenaga dan jimat waktu, duit apetah lagi. omaigudness. mereka cipta lagu sendiri dan bawa muzik mereka ketangah, tepi, depan dan juga ke belakang. sesuai dengan cita rasa muda mudi zaman sekarang. ahli kumpulan Neiro ni pon aku tak tahulah jumlah yang sebenar. sebab bile tanye enchek yang bertanggungjawab pon, die sendiri tak berape nak pasti sebab semuanya pon dikira sebagai ahli. sehati sejiwang lah konannya.

Baru-baru ini, mereka telah mencipta sebuah lagi lagu berdasarkan sebuah siri yang sedang di tayang di TV3. Lagu tersebut boleh di dengar di sini. Anda semua bolehlah meninggalkan sebarang comment terhadap hasil kerja mereka (mereke? eceh!). *link sahaja okey!*

Ahli kumpulan terbabit masing-masing masih menuntut dalam jurusan berlainan di berlainan Universiti di Jepun. Nak sebut nama universiti pon, aku kurang pasti. Kalau lidah terbelit 14, susah pulak nanti, jadi kita abaikan sahaja. Sebarang pertanyaan, bolehlah mengemail aku ataupun bolehlah mengadd meraka di facebook ini. Oh, tapi sila jangan kacaw enchek yang berkenaan. mind u. kasut-kasut i masih segar dari ladang. nanti, i risau kepala u berlubang nanti. ouch! HAHAHA.

ni salah satu hasil kerja meraka. aku suka, kau tak suka, kau diam. :)) enjoy! enchek jepon dan enchek lain-lain boleh bawa pulang buah tangan okey, ingat free ke promote neh? HAHA

p/s: adoi. ramai silent readers di kalangan ahli keluarga. sile jangan gelak okey! oleh sebab itu, entry hari ini macam skrip Buletin Utama. Mr. Fadzli cakap bahasa adiknya telah punah ranah. MasyaAllah. Hik hik hik.

0 cookie[s] ready! ♥:

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥