Friday, August 14, 2009

♥ blog

ohh..

blog tersayang,

tak pernah rasa kasih menggila macam ni dekat blog sendiri. tadi dah try pejam mata, kasi masyuk sikit untung-untung dapat mimpi indah. malangnya otak asik fikir blog. nak mengadu domba dekat blog sendiri, nanti ade pulak orang yang tersinggung. last-last menitik titisan air liur basi jugak. mimpi ape bende pon aku tak tahu, yang aku tahu, aku tak mimpi aku terjun dari katil cepat-cepat angkat baju dari sidaian. sikit lagi nak dapat heart attack. lain kali, warning dulu la sebelum hujan lebat. isk.

blog cantik...

 kau banyak simpan rahsia aku dalam 'posting' kau yang aku hanya draftkan. Terlalu banyak, kau je lah yang tahu segalanya. bile dah rase kelakar-kelakar dan geli-geli sikit, aku pon delete. lawakkan cinta kita? aku yang selalu merayu-rayu kat kau kan? kau pandai betol simpan rahsia, sebab tu aku sayang kau lebih taw.


blog,
pernah tak kau macam rasa nak sepak je aku? tak pernahkan? pernah tak kau berharap bukan aku owner kau? mungkin la kot. HAHAHA. tapi aku tetap sayang kau lebih. cinta kita ibarat tom dan jerry. walau dicincang lumat, kite tetap akan terus sambung balik, dan saling kejar mengejar. aku memang sayang kau sebab kau je yang tahu macam mana nak buat aku meluahkan perasaan. (ceh, geli pulak aku)


blog, aku sayang kau. kau jangan khianati aku ye? :))))


p/s: I Love U

cinta di udara,
zatiehussin.
the owner of The Dancing Queen..

2 cookie[s] ready! ♥:

Anonymous said...

And so too happens:)

dancing queen♥ on March 14, 2010 at 12:04 AM said...

anonl hmmm.. sorry?

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥