Wednesday, December 16, 2009

etiqa

perasaan sekarang: rasa macam dihempap-hempap secara bertalu-talu

lembik dah dengan semua benda mengarut ni. well, everything seems up-side-down.
lembik macam siput hilang cangkerang ni ha..

selama hampir 2 minggu tunggu bungkusan cinta yang tak sampai, hari ni saya give up betol.
courier servis teruk lah, tak bagi servis secara berpatutan pon. saya kesah jugak lah walaupon bukan saya yang bayar untuk item dan delivery service.. i bet semua orang tahu kot syarikat tuuuuut ni.

abang posmen tibe-tibe pulak tercegat depan rumah hari ni secara magic, tapi takda lah terkinja-kinja sangat nak sambut.

sebelum ni, setiap motosikal yang lalu mesti curious punya. terhendap-hendap nak tengok. macam abang posmen tuh hensem sangat je. hari ni memang dah gila punya frust, posmen lalu buat tak tawu je.

nahh! dapat surat cinta jugak, dari etiqa. finally, dapat jugak batalkan insurans. :) yeeeeeeehooo!! walaupon duit dah banyak sangat habis bayar insurans ni, sangat gembira sebab lepas ni duit dalam bank tak lesap macam tu saja. *ting* hilang. pehh, kecewa tengok duit dalam bank asik berkurangan dari bulan ke bulan.

plan nak buat cupcakes tertangguh hari ni sebab duk tecangak tunggu panggilan dari courier service, tapi hampeh. takda call pon, puas saya tunggu dari pagi tadi. malam semalam wakil dari courier servis tu call macam dah tak ada hari esok, nak jugak call malam-malam waktu bersuka ria bersama keluarga. diulang, bukan saya bayar semua, so jangan ingat saya kaya-raya nak beli barang online ni. orang kaya yang belanja, so saya berbesar hati terima aje. saya pakai baju RM40 dia pakai baju RM400, T__T tsk tsk tsk. macam langit dengan bumi aje. sekarang saya dah segan dengan orang-orang kaya.

baiklah baiklah. disebalik segala kesukaran ade jugak kegembiraan.
etiqa, thank u. service etiqa cepat, i like :)

nahh, sekarang waktu jadi baby-sitter. :)

2 cookie[s] ready! ♥:

Ezzati. said...

Kak Sesma, kenapa cancel etiqa? mind sharing? and duit yang dh penah masuk tu apa jadi ya?

:) haha. gila nk tau details. hehe

dancing queen♥ on December 17, 2009 at 7:07 PM said...

heh. ayah cakap mahal sangat, sampai RM24 per month. ade lagi insurans lain yang ok. duit yang beratus-ratus tu burn dah la, xleh ambik balik. keh keh. so, better cari dulu banyak2 insurans, then compare. lagi pon die potong duit dari bank, so risau jugak la sikit2 kalau terpotong lebih, rugiiiiii :D tapi ok je etiqa kot, banyak benefit but xtaw la camane pengurusan die nnt nak tuntut insurans tu

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥