Monday, November 2, 2009

problemo

semua orang nak cakap ada masalah. masalah duit lah, masalah belajar lah, masalah makwa pakwa lah. semua orang muke ketat je bila ada masalah. aku pon lebih kurang lah T_______T. tapi sekarang macam dah jd heartless. banyak sangat masalah dan banyak jugak yang tak selesai. aku tak berniat nak buat pengumuman kat satu dunia yang aku ada masalah, tapi aku rasa aku dah sampai kemuncak kesabaran. semua masalah menghimpit otak. nak buat ulang kaji pon otak asik hilang, tak taw nak cari kat mana. ada sesetengah orang yang  ambik jalan pintas dengan buat macam-macam tindakan bodoh, tapi aku masih ada akal untuk berfikir baik dan buruk kesannya. aku flexible, akan cuba sembunyikan masalah sebaik mungkin. tapi, kalau dah sampai tahap ni, aku tak tahu lagi nak bersabar macam mana. berjenis-jenis masalah kat dunia ni yang nak kene handle tapi otak cuma ada satu je.


kepada yang terasa ada masalah, silalah selesaikan secepat mungkin. tambah-tambah lagi kalau buat masalah dengan aku, sila jadi gagah berani macho dan gentlemen serta cun untuk berbincang. aku dah tak larat nak tanggung semua. malas nak tulis panjang-panjang, nanti teremosi lebih pulak. nak pegi layan perasaan sampai tdo T________________________________________________T


p/s: sekarang aku dah terlebih tido sebab asik layan perasaan, salah siapa?

0 cookie[s] ready! ♥:

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥