Thursday, November 5, 2009

quick update

ok, this one i will make it short.

  • Masih dalam mood final exam.
  • Keadaan dah baik sikit, jangan risau okey :) tapi masih ade kesan kes jatuh tangga hari tu, sakit² badan dan rasa mual macam nak muntah aje (=.=)  (read: okey, mengaku sebenarnye tak ok sangat lagi). Terima Kasih kepada yang mengambil berat, i love u. :')
  • Kepala selalu pening dan macam ura² nak demam. Heh! 
  • Petang selalu hujan.
  • Perut selalu buat hal.
  • Mood selalu hilang, tak taw nak cari kat mana. main sorok² pulak T________T tsk tsk tsk
  • Rasa sangat nak balik. 
  • Tanak ambik tahu hal yang tak berkenaan.
  • Ada 24 pending friend request dekat facebook. sorry, friend dalam facebook akan ditapis terlebih dahulu. Aku tak sampai hati nak ignore, aku biarkan berhabuk dalam tu. (read: facebook agak personal, tak semua akan di approve terutamanya kaum² Adam. Sorry (=.=). kalau boleh, bagi la brief intro dulu. Biasanya aku akan approve orang yang ramai mutual friend sahaja. Harap maaf)
  • Saya nak awak, tapi saya sangat takut bila awak macam takda mood. T____T

ok, mungkin akan cuti blogging. MUNGKIN okey. kau jangan suruh aku tulis satu² pulak. ok lah. doakan yang terbaik untuk aku okey? :')

selamat malam. mimpi indah semua.


p/s: oi, tolong la jangan bagi spam comment. banyak sangat dah ni. aku dah hilang sabar!

2 cookie[s] ready! ♥:

the kecik on November 5, 2009 at 9:27 PM said...

u ada spam comments? fuhh.. nasib bek i lum pernah kena. btw.. mek.. u mau sape? abg baru ke? keke

dancing queen♥ on November 5, 2009 at 11:36 PM said...

spam comment banyak jugak la yg buat semak kat blog ni.

haha. u ade abg baru nak bagi i ke? :D

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥