Friday, May 15, 2009

mendrift ke Tesco.

hari yang mempenat tapi menggembira. masalah semua dilupakan macam itu sahaje. oh. kawan-kawan memang menseronokkan. semacam makan ais-krim RM2 yang masih tidak dapat dikenal pasti jenama ape. best wa cakap lu. cair didalam mulut dan juga di celah-celah jari. cicak-cicak yang tecabut ekor tersepit pintu bilik pon pasti meleleh air liur melihat wajah yang tidak gembira kerana masalah-masalah yang mensesak bertukar menjadi seceria barney yang bertemu rakan-rakan. seronok menyanyi.


i love u shaun smith, u love me. we are happy family. with a big hug and a kiss from me to you, shaun smith. wont you say you love me too, shaun smith?

kih kih kih. kawan-kawan sangat manis. anda mendiabetiskan saya. anda membuat muka saya lebih cantik berbanding katak penyek itu. *dont you dare kutuk-kutuk my katak!*. sekarang, anda-anda adalah kepentingan saya. anda membuat saya ketagih untuk mendrift lagi ke Tesco. kepada pengguna jalan raya, berhati-hati dengan pemandu gila seperti saya. oh. ade kesilapan. kepada pengguna jalan raya yang kacak sahaja , berhati-hati jika berjumpa pemandu gila seperti saya. anda pasti memandang 2 kali :))

anda tahu, jika anda keseorangan seperti saya sekarang, tidak ada sesiapa lagi yang mampu membantu kecuali raka-rakan anda sendiri. mungkin anda rasa kadang-kadang mereka agak annoying, tapi mereka juga boleh jadi sangat manis seperti gula dan boleh mendiabetiskan anda. walaupon mereka dah cukup manis, saya tetap mancari big apple untuk memuaskan nafsu perut yang tak habes-habes neh. mempenatkan betol layan perot. huish! saye sedikit seronok hari ini tanpa perlu memfikir tentang orang yang melupakan saya. saya juga tidak mahu mengingat kerana saya rasa macam bodoh saje :)) life must go on bukan? adeq-adeq saye juge berkate begitu. "buat pe sedeyh q't. kami ade". wahh~ adeq-adeq juga sangat manis. sorry, i'm being so selfish. thanks zrif :))

teruskan hidup dengan memfikir orang yang berfikir tentang kita sahaja. jangan berharap. stop being so protective, caring and loving or else anda juga akan terasa sakit hati sendiri tanpa mereka tahu. ammar si budaknakkal juga mahu membeli sebuah rumah besar untuk saya jika saya tua keseorangan nanti. tidaklah perlu terlalu risau bukan :)) saya ingin berjiran dengan beliau serta keluarga. kih kih kih.

mentulis entry dengan panjang tidak berguna jika tanpa mood yang baik di hari yang kurang baik tapi seronok ini. Terima kasih kawanku yang sangat gula-gula. sayang kamu.


Barney is a dinosaur from our imagination
When he’s tall he’s what we call
A dinosaur sensation
Barney teaches lots of things
Like how to play pretend
A-B-C’s and 1-2-3’s
And how to be a friend
Barney comes to play with us
Whenever we may need him
Barney can be your friend too
If you just make believe him


2 cookie[s] ready! ♥:

mazfahmi on May 17, 2009 at 2:35 AM said...

kecik je yana..

dancing queen♥ on May 30, 2009 at 3:36 AM said...

hoho. mmg dah die kecik.

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥