Monday, March 30, 2009

Yahooooooooooooooootang!!

maigod. sekarang korang boleh bertingakah laku seperti udang kepanasan. envy gila nnt tengok aku *perassan perasan perasan*. Pergi K.O.T esok jalan mendongak macam orang cramp kepala dengan kaki melangkah macam ketam sambil mendepa macam laluan mak kau punya sambil bawak teddy dalam Puan Roxy. HAHAHA
dia dah mengecil selepas di tindih dengan buku-buku
kah kah kah. nampak tak? nampak? kalau tak nampak tambah lagi satu cermin mata kasi nampak. tengok kat mana dia tuh? Puan roxy is on my bed okkey!! semalam tak sempat berasmaradana dengan beliau lagi kerana kerja-kerja yang menimbun ni dengki tengok aku mahu hidup senang bergembira bersama Puan Roxy. Puan okek! beliau sudah kahwin sama saya. Jangan kacau dia lagi. Kau! pergi sekarang! kih kih kih. tiba-tiba naik hangen mak cik neh! Yelah, semalam penat bersengkang mata dengan assignment dan printer yang tak cukup makan ni pulak buat hal. Puan Lappy jugak bermasalah, asyik nak hang aje. Tawulah dah lame tak bercinta dengan enchek sayang dekat skype! Dia pon tahu rindu okek!! So, kepada yang berkenaan, ehem ehem. sila ambik perhatian ye, *jerit kuat dah ni biar sampai Akita*. Sila cepatkan sambungan internet dirumah anda. Sharing dan caring bersama-sama kawan-kawan pon sudah cukup ok. Pakai tenet sorang, kene bayar lebih nanti takda peruntukan untuk bedtime story i. T______________T.

Sekarang sudah dapat roxy, lepas ni tanak lagi bising rindu dekat roxy. falling cinta dengan roxy. makan berselera sebab blom ada roxy (bila dah ada roxy, makan jadi tak selera. HAHAHA). Diam-diam ok lepas ni! Jangan cakap nanti dah tangkap loving dengan kasut dekat Parkson hari tu. Opsss!! HAHAHA. Sekarang nak bercinta dengan benda lain pulak lah. merajuk dengan Puan Lappy, nak cari pengganti lah! Vaio satu sayang! hik hik hik.macam ordeh teh o ais kat cafe aje. Printer ni pon sudah buat aku hilang sabar buat kali kedua dalam masa 2 minggu ni. Buat lagi skali, masuk kali ketiga, sungai Klang sedialah terima printer ni sebagai habuan makan tengah hari :))

Penat ok. Penat buat kerja, nasib baik siap. Kalau tak siap nanti kita kasi letak saja kerja kat bawah bantal. Mimpi siapkan kerja malam nanti. Tadi pergi rehearsal dekat Stadium Bola KL ni. Nasib baik sempat curi-curi pandang may-be-brother-in-law-to-be. Hilang rindu sikit tahu! Sayang takda dengan i, abang sayang pon dah cukup. HAHAHAHA. Dia pon cabot lari ukey bila tengok muka aku sambil mengkutuk cik zatie yang bersabar ni dengan perkataan seperti: menyampah betol budak neh, bercinta dengan adik aku sudey, jangan menggatal dengan aku. HAHAHA. Amaran: Jangan dekat-dekat dengan dia ukkey! Not available sudah. In your dream sahaja. KAH KAH KAH. *gelak evil gila sebab dengki dengan awek dia*.

Nak tidur kejap, tapi macam takda peluang je nak bangun sebelum maghrib ni. Tido 2 jam saja ok pagi tadi. Pergi kelas macam hyper gila sebab otak lintang pukang takda hala tuju. Hilang pertimbangan dah neh. Tidur sekarang!!! Facebook dulu ok!

p/s: bagi mengelakkan dikutuk kerana telah banyak entry mengenai puan roxy, entry berkenaan puan roxy bakal berakhir di sini. entry2 berkenaan puan roxy tidak langsung bertujuan untuk mentunjuk-tunjuk atau mempapar-papar, hanya kerana saya suka-suka. kesulitan amatlah dikesali.

4 cookie[s] ready! ♥:

the kecik on March 30, 2009 at 6:46 PM said...

huh.. tu u lum tgk la i nye enbag
makan ati laaaaa
hahhahahaha

z a t i e h u s s i n on March 30, 2009 at 9:31 PM said...

haha. u punye handbag for mummy2 only. letak botol susu anak, alat makeup mummy. semua campur. hik hik. i masih remaja. umur pon baru sweet 17. ouch~!

niesacomel on March 31, 2009 at 4:11 AM said...

haha. akhernyew. beli gak eh.

z a t i e h u s s i n on April 1, 2009 at 1:58 PM said...

haha. at last. at last ade barang baru di aim kan. hehehehehhehe

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥