Saturday, March 28, 2009

kunci aku mana??!!

di biilik sudah. tapi bukan bilik sendiri. buat muka tak malu mintak kunci bilik orang lain sebab kunci bilik sendiri tak tahu kat mana. lain kali simpan elok-elok la zatie oi!! dah tua agaknya (agaknya ok!). pemilik bilik takda tapi aku dah sepah-sepahkan barang dalam bilik dia sebab cari kunci. hahahaha. malam ni, bilik  ni jadi hak aku lah! yana kat perlis lagi, erli pulak kat sabah ag. BOSAN!
orang duk sebok sokong earth hour. aku tanak ketinggalan jugak, tapi biasalah. kalau penakut di tinggalkan keseorangan dalam bilik, ape jadinye? lampu besar memanglah tutup, tapi 2-2 lampu study bukak dengan bangga. HAHAHA. hello! ni langkah keselamatan ok! nnt mane tawu ade pencuri buah ke, pencuri handphone ke nak curi handphone aku lagi. HAHAHAH :)). gila takda mood nak memblog. mahu pergi merempat tempat lain pulak. kunci, balik sekarang!!!!

0 cookie[s] ready! ♥:

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥