Monday, January 26, 2009

Quick Update

baiklah. jom kite lari laju-laju kerana ini adelah quick update. jangan buang masa untuk bende yang merepek-repek. nanti tak cun dah kalau asik membebel macam nenek umur 100 tahun

+ semalam berkereta bersame-same abang saye. yeah~! kami berdua bangga apabila sesat dan ditinggalkan oleh kereta abang saye yang sorang lagi (banyak btol abang aku!). KAH KAH KAH

+ anak buah saye, umar muadz memang tak leh diam. 24/7 die hanye bercakap.

+ Semalam, berlaku insiden mambaling kerusi oleh Umar di kedai peralatan komputer di Jusco Setiawangsa. malu den malu. Nasib baik abang hensem kedai tu senyum je bile maksunye yang cun ni pergi mintak maaf. buat lagi skali maksu tinggal!!

+ kemudian pegi minum ais blended chocolate dibelanje oleh abang saye. mulelah menggigil sebab air-cond kat tu sejuk sangat dan ais blended itu diminum dengan rakusnye. kih kih kih.

+ 2 hari lepas pegi kedai warranty dekat tingkat 9 Times Square. Tokeynye bernama Kelvin sangat peramah. jatuh begolek hati i u~ dup dap dup dap. HAHA. Alhamdulillah semua settel. Happy Chinese New Year Kelvin! :)

+ cita-cita untuk tidak membeli baju baru berkecai apabila masuk Butik Playez. KAH KAH KAH. Kan dah cakap, jangan caye kat cik zatie!

+ tadi mentengok gerhana matahari berlaku. wah wah. sangat teruja. sebelum ni, pernah tengok gerhana matahari mase skolah rendah saje :) akan mengupload gamba yang kurang menjadi. HAHA

+ sekarang mahu mentengok SPA Q :) akan bercerita dengan lebih lanjut apabila sudah mempunyai masa dan mood yang begitu teruja untuk membuat entry.

p/s: kepala sudah pening kerana memfikir pasal Local Disk D saye yang saye telah bangganya memformat! aduyai~!

1 cookie[s] ready! ♥:

dancing queen♥ on January 28, 2009 at 12:12 PM said...

sudah dpt balik!!!

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥