Wednesday, January 7, 2009

1.10 pagi yang suram

maken hari maken malas nak balik maktab.
korang bukan nye taw pon.
maken hari maken rase nak balik cam skolah dlu.
sebab tiap2 bulan boleh balik rumah, ganti tido.
rase nak balik skolah macam dulu lagi
sebab makan pon sedap dan free,
walaupun makcik dewan makan pilih kasih.
ayam besar semua port laki, kami2 semua dapat ayam kurus2.
tapi takpe, sebab tu kami-kami dulu kurus dan tinggi.
sekarang, makan sendiri bayar, sendiri makan..
sendiri jage berat badan..oh!

kah kah kah.. tibe2 jiwang ingat kat sesma. hal ini berpunca kerana berfoya2 bersama2 wani ex-classmate+dormmate lah tadi. emo semacam pulak. rewind cerita lama pulak. 4 tahun kami sekelas. makin banyak cerita. cerita aku yang baik2 sahaje ok! yang buruk biar pecah di usus, jangan keluarkan. busuk nanti! yang seperti di denda sebab lambat roll call tu, yang macam tido nyenyak mimpi2 dalam kelas tu diklasifikasikan cerita buruk ok! ops! haha. cerita meja marlia naik atas locker tak pe. untuk gelak bersama2. meja saya di conteng jugak takpe, untuk pengajaran. locker di tukar kunci tak bagus, kerana boleh menimbulkan kemarahan lagi. penat aku pegi cari cutter kunci kau tawu! siap kene interview dengan cikgu mat rem yang hensem lagi macho macam pelakon hindustan itu. oh no! jatuh reputasi i ok! kah kah kah.

sekarang korang lelaki2 mahu mencari teman tapi mesra yang sama batch? oh tidak! begolek2 aku dengar cerita korang. dalam diam2 ye? ingat aku takde telinga lebihan? kih kih. takpe2, teruskan usaha anda selagi tak mengganggu aku.

tahukah anda bahawa dragon ball itu ade 7 bijik semuanya? mungkin tak tahu, saye tahu. sebab pengawas mase minggu orentasi form 1 dulu yang bagitahu. mungkin die tahu kerana menghadiri sidang akhbar dragon ball. siapa tahuu kan? sebenarnye tiada kaitan dengan cuti yang semakin hari semakin pendek ini. sh*t btol! dah 2 bulan cuti? cannot go lah. tak cukup ni. tambah sikit lagi cuti boleh? hehe. isk, tak nak lah saye. saye tak mahu mengrepeat paper. kah kah kah. sape2 yang free, bolehlah menejmput saye di shah alam. stesen bas seksyen 17. waktu ketibaan akan di umumkan kemudian. kau angkatkan beg aku aje lah ye. nanti aku balik sendiri. tak payah susah2.

mata belom mengantuk. teman lelaki juga sudah tido tanpa saye. cis cis cis. seperti status ym saya mahupon skype semua nye menunjukkan saye sangat free. anda tahu maksud free? maksudnye saye tidak ditempah oleh siapa2. aku bukan GRO ok! hehe. maksud saye takde orang mahu mengchat dengan saye. ghey partner pon dah tido sebab esok die dah ade kelas. tadi sempat lah bermanje sekejap dengan ghey partner selepas di tinggalkan teman lelaki. i tak leh tido ok! jangan salahkan i. huh! lagi pon malam ni tak de 'orang' nak temankan i tdo.

esok pergi usha doctor2 yang tua dan poket beratlah. kih kih. boleh kan? mahu menghabiskan sisa2 malam di facebook sahaje. bergelak ketawa dengan mereka2 yang belom tido. jomlah beramai2. challo!

p/s: tekejut sebab telefon rumah bebunyi. kul 1.10pagi telefon rumah bebunyi. ape kes?


0 cookie[s] ready! ♥:

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥