Friday, January 2, 2009

malas

kahkahkah

see, cik zatie malas nak buat any entry. sile tepuk tangan kepada diri masing-masing kerana cik zatie telah gagal. kah kah. penat lah menghadap pc ni 24jam tanpa henti dan secara bersungguh2. exxagerate.kihkih.

sekaranag hanye online untuk menunggu abang yang tidak muncul2 di ym. janji untuk mengkasi driver untuk laptop hp belum tercapai. tak balik kerja lagikah? pengajaran: jangan menunggu abang jika di belum hantar sms. inilah padahnye. kah kah.

saye sangat malas pada hari-hari ini. esok2 sahajelah membuat entry. dengar lagu sambil menyanyi dengan suara yang sumbang agak bagus pada masa ini. selamat belajar kawan2. saye masih bercuti. kah kah.

p/s: dalam hati sangat dengki sama wani kerana beliau sudah mengshopping macam2 tanpe cik zatie. cis!

2 cookie[s] ready! ♥:

Anonymous said...

hahaha..aprove la kesemua2 comment aku tuh..kahkahkah..aku rase hang kena besaq kan sket r hg nye font neh...agak sukar bagi aku yg comel tetapi rabun ini utk membacanya....hahaha

dancing queen♥ on January 5, 2009 at 3:42 PM said...

haha. tulisan ni cukup comel untuk aku. sbb aku pon same cm tulisan ni kan. kah kah. ang gila ka? banyak gile tinggal comment. rajin nampak membace. kah kah. nak kate free, xde la free pon. asik g toilet je.

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥