Friday, January 23, 2009

family

Alhamdulillah

Walaupon tak dapat ber'ym', dapat jugak update blog. makin hari makin tetekan. sekarang rindu balik masa dulu. Well, entry kali ini mahu membuang masa malam ni dengan penuh perasaan sekali. tak sanggup den nak tdo kalo sorang-sorang macam ni. Sape yang rase teringin membuang masa dan duit bersama-sama saye boleh lah membuat supersaver dan mengcall saye. saye sangat bosan dan tetekan di sini. Alone.

Ok, gamba kat atas adelah untuk menerangkan bahawa saya sudah mempunyai seorang anak saudara yang sangat comel dan besar! Dia tinggi tinggi mengalahkan saya. 12 years back, tak pernah terfikir ape yang akan berlaku hari ni. MasyaAllah.. Emm, anak buah saye adelah yang memakai baju beserta hijab hitam. Namanya, Farah Ashiqeen Binti Fadzli. sudah tingkatan 1 tahun ini. Dulu sangat kecik. kami main rumah-rumah bersame :) Lagi tak sampai 10 tahun, die jugak akan mencapai umur seperti saya. masih sempatkah saya nak melihat dia melangkah ke alam 20-an? InsyaAllah. Sangat cepat masa berlalu. Usia semakin meningkat, masalah juga semakin bertambah. Susah nak terus hadapi semua masalah tanpa bantuan sesiapa. Tapi, saye harus kuat!! yeah~!! cik zatie mesti kuat!






sangat memerlukan kamu-kamu semua. T_____________T

p/s: girl in purple, yana. a friend.

2 cookie[s] ready! ♥:

MIZZIDIEY on January 24, 2009 at 12:07 AM said...

terpegun!
begitu tinggi iqin..
kui3..

dancing queen♥ on January 24, 2009 at 9:51 AM said...

oyeh~! sangat tinggi ok. rasenye mase kecik2 dulu die banyak main galah panjang kot. kih kih. takpe! mungkin tumbesaran nye akan terbantut dan aku akan jadi lagi tinggi. *dgn harapan menggunung everest*

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥