Tuesday, February 17, 2009

weekendssssss

Hello~!! dah lame (agak2 nye la kot) tak update blog. kerana encik sayang saya di sana dah mula bertanye kanapa tak update2 blog ni. eleh! dia pon same je, takda pulak mahu mengupdate blog dia. busy busy busy dan busy sangat lately. kerja tak pernah nak berkurang. tapi, hari2 jalan juga tak berkurang. kah kah kah. (baik korang gelak! tak gelak sila keluar sekarang! boleh tekan X kat sebelah kanan atas itu ok). Tiap2 hari mengadu domba (eceh!) kepada encik sayang. beliau pon dah naik panas telinga kot asik dengar "penat~" "tak larat~" bla bla bla... sekarang perkataan itu hanye macam sahutan katak2 selepas hujan sahaje. takda maknanye kan? kih kih kih.

weekend hari tu telah menglepak sekejap bersama kawan2 membuang tenaga menghabis kan duit. ops. sebelum lupa, sangat gembira kerana sudah tidak kering poket. takda perlu membuat muka-muka kasehan dan membuat nada2 sedih penuh kepalsuan kepada encik Hussin. Yang penting harus maintain kan nilai di dalam akaun sebelum habis semester. saaayang HEP, BPG dan yang sama waktu dengannya!! (ni macam tipu jew~). Telah mengkeluar mencari purse baru mengganti yang lama suda. purse yang di tunggu2 dari Pennsylvania takda sampai jugak. Hantar Twilight semata (Twilight sudah sampai di rumah!! Yeay~!). cis. Penat je cik Ain meredah lautan salji untuk mengpos Twilight tapi tak bersama-sama dengan purse beserta buah tangan yang di janjikan. isk3. Jugak sedang menunggu kiriman encik sayang yang di janjikan selepas bercuti di Kyoto hari tu. Tapi saye tawu, awak tak pos lagi kan? Ewah ewah! (sile take note ok encik sayang). Ok, berbalik kepada purse baru. sudah mentukar dan sangat gembira. YEay~!!!! Tidak jumpa purse yang diidam2kan pada entry sebelum ni, namun dapat yang lebih kurang.

Gembira walau tak dapat fossil yang diidamkan dalam entry lalu, dapat cik comel ni dari united colors of benetton


tak paham kenapa Syafa tak jumpa2 jugak kasut yang dia suka. Dari mid valley terus pegi pavillion, takda jugak. kalau ada yang dia suka, mesti takda saiz. saiz kasut paling kecik stakat ni yang saye pernah jumpe milik : Nur Syafawati. Saiz kasut: 3 setengah atau 3. Dari Vincci & Nose di midvalley, pergi Vincci & Nose pavillion pastu pegi lagi Vincci & Nose Sg. Wang, ada yang di sukai, tapi takda saiz. sian Syafa~. kecewa gila muka dia. takpe2, nanti kite cari lagi ye:) kih kih kih. masuk Hush Puppies di mid valley, pavilion & sg wang pon takda. Kesian weii~!!! (gile serius aku kesian ni, tolong la pecaya!). saya boleh bagi masa untuk anda2 menangis selama 2 minit kerana kesian.~

selepas acara lari dalam guni di pavy. *@surau*

kesian kat Syafa, tapi saye pulak yang TERbeli kasut (sila take note, bold di perkataan tersebut). Kepada encik sayang, i akan cube menjadi seorang yang tidak membeli barang jika keluar suatu hari nanti. jangan risau ye, i tak habiskan duit encik sayang nanti. kih kih. Gara2 telah mentengok kasut ini di vincci mid valley, telah berfikir secara panjang iaitu selama kurang sejam dan kembali mencari kasut tersebut di vincci pavy. rasanye sebab duit tak sanggup nak tinggalkan saya dalam waktu terdekat, takda saiz pulak kat sana. malang seribu kali malang, duit terpaksa pergi meninggalkan saya tatkala melangkah ke vincci sg. wang. hehe. and finally, saye sudah memperolehi sepadang kasut baru lagi. yahoooo~!! kih kih. Tak tawu ape tujuan, sebab kasut yang sedia ada pon tak terpakai lagi. takpe, simpanan masa depan. i simpan wat kawen ye sayang. kah kah kah XD (langkah2 penjimatan).

kasut oh. mungkin akan tersimpan dalam kotak saja. corak2nya mcm terlalu menarik perhatian orang saje. segan sungguh.

ok. sudah tiba masa untuk sambung buat CLS. tiap2 malam pasti akan bersama CLS atau PKK mahupon report untuk biology. terasa berat otak sudah mahu terima. Penat buat essay Science Inquiry berkaitan Piaget's Development Theory semalam, hari ni lecturer tersayang tak mintak. hati bagai di robek pisau dan di salai buat hati salai :( semalam sampai tertido di depan laptop hanya kerana essay 800 words tersebut. haish! malam ni harus berdiscussion membincang Bruner's Theory. Esok kelas CLS selama 2 jam. seksa menanti. purrkeeee~?!!!

p/s: 頑張ってください encik sayang!!!, just 2 more paper left. nanti bolehlah membuang masa bersama rakan2 anda. mahu bekerja di tokyo katanya dan i sudah mula rasa sedey~ di tinggalkan sekali lagi sama seperti sewaktu encik sayang ke kyoto. T_____________________T (menangis tiada henti.)

4 cookie[s] ready! ♥:

Anonymous said...

wink3~
oh syg, i found u..
wawawa.. sgt rindu lah.
rindu ke'gedix'kan u..
wawa.. nk bergedik sesame..

nyway, wedges yu ya ampun, so cute. lalalala..


intan yg kiut lagi miut

dancing queen♥ on February 20, 2009 at 8:01 PM said...

hey dearie x-rum8...

rindu gila weii~!!!
lamanye xrebut2 katil, nyanyi2 time bangun tdo. haha.

rindu kamu punye kelunakan suara apabila bangun tdo. hahaha..

nak pinjam wedges i kew~! nnt i poskan ye. haha MISS U BABE!!!!

dancing queen♥ on February 21, 2009 at 3:21 PM said...

dear~! rindlu every "SINGLE" moment~

Nisa Awesome on February 22, 2009 at 12:46 AM said...

haha. my fren pom br beli kasot tuh. but kasot tuh mmg nice sgt2.

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥