Wednesday, February 4, 2009

Dillah dearie~

shebang & dillah

Selamat Ulang Tahun ke- 21.

4 February 1988 - 4 February 2009

9 years and we are still counting :)

Gembira menjadi bekas mentee di sesma, gelak ketawa bersama2 mengira bijik2 kacang dan menjalani kehidupan di sekolah selama 5 tahun bersama :)

Jaga diri elok2 di tempat orang. nanti ada rezeki, kite jumpe lagi.

Dah lame tak ke Shah Alam sejak korang2 meninggalkan aku taw :(


Happy 21st Birthday Dillah


p/s: birthday berturut-turut. kih kih.

2 cookie[s] ready! ♥:

dilahrazak on February 4, 2009 at 4:47 AM said...

zatie cikgu ku~

thnx a lot.
sangat terharu..(**siyesly)

aku baru sampai umah
dalam kesejukan lagi ni~

aku pon sangat rindu shah alam.
nak melepak kat akasia jugak!

okey menteeku~

jage diri. selamat belajar
^^,

z a t i e h u s s i n on February 4, 2009 at 6:51 PM said...

haha. tekejut bagun pagi tengok ade msg kat fon dari nombor panjang2 mane ntah. kah kah.

rindu gile nak g lepak kat sane.

lame sangat sangat sangat tak g akasia. haha. dah xingt jalan kat seksyen 18 dah. huhu

happy birthday!

belajar rajin2:)

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥