Friday, October 23, 2009

makhluk TERpaling selekeh

WARNING!!

*entry ini banyak mengandungi unsur-unsur yang menyampah yang agak keterlaluan. tidak digalakkan untuk ibu mengandung, wanita-wanita/lelaki-lelaki yang dalam mood tidak baik, kanak-kanak yang baru lepas dimarah ibu bapa dan sebagainya. memang entry useless tapi aku nak buat jugak. (=_=)"

Semenjak beberapa hari ni, aku menjadi sedikit bermasalah. Masalah yang paling utama ialah untuk bangun pagi adalah yang TERpaling kritikal. Macam tak ada motivasi langsung nak bangun pagi untuk ke kelas, bile pergi kelas je, muka tak siap. Mulalah mengketatkan muka sepanjang hari. *Nyampah lah dengan kau! asik buat muka ketat je bila masuk kelas*. Dah la selekeh, macam tak mandi pagi je walaupon dah duduk setengah jam dalam shower. Walaupon begitu, masih ade beberapa  kacakan dalam kelas yang masih berani membuat teguran menggoda. I tak tergoda dengan u okey! HAHAHA. Muke ketat i akan berlangsung sehingga I ada mood kembali, mungkin lepas I makan tengah hari, ataupun mungkin lepas I sambung tdo balik :)) Mereka-mereka ni memang, suka sangat melihat aku marah. Kih kih. dah dapat buat aku marah, mereka akan beralih arah kepada orang lain sebagai mangsa seterusnya. HAHAHA

sile lihat aku yang selekeh.




*abaikan Liverpool, bukan aku minat pon. Ini untuk exhibition exploring materials*
** abaikan juga gedik tu**

jika diperhatikan, bahagian muka aku semakin dipam-pam *pipi berkembang dengan pesat sehingga ke dagu*. Aku rasa, tulah salah satu faktor utama aku menjadi selekeh. Faktor seterusnya adalah berkaitan hal-hal peribadi. Memang buat aku jadi makin selekeh. Faktor final exam yang menekan juga membuatkan aku super duper selekeh. T__________________T

dem dem dem. aku memang semakin tidak membanggakan. Esok nak pegi kelas pakai semua make-up kasi nampak macam badut. (>.<)v




seterusnya, proses melayukan roses  berjalan dengan baik. walaupon bersedih kerana tidak dapat simpan lama, tapi aku lagi sedih kalau TERlambat keringkan roses tersebut T________T menangis sampai penuh air takungan tandas buat ape kan? Bertindak dengan segera. Prevention is better than cure. *Eh, tibe² pulak.*

yang sebenarnya, aku demam. waaaaaa...!! sedih sedih T________________________T

bye bye bye.



2 cookie[s] ready! ♥:

Unknown on October 23, 2009 at 10:06 AM said...

waa~

chanteknye r0ses itu...........!

dancing queen♥ on October 23, 2009 at 8:20 PM said...

HAHAHA... roses je ke nisah?? kenyataan la ni makhluk TERpaling selekeh T.T

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥