Saturday, October 17, 2009

active di Hari Deepavali

dancing queen sudah aktif kembali. aku kan macam lalang, kejap private, kejap tak. HAHAHA. mungkin akan private lagi, tp tak tahulah bila, mari kita sama-sama nantikan :))

eh, susana sejuk, sesuai untuk jiwang jiwang neh. duk dalam blanket semata-mata untuk rasa panas. cewah. kalau duduk dengan ehem ehem lagi panas. eh? huish! sejak bila blog ni jadi blog lucah. HAHAHA. okey okey, sepanjang membuat waktu kat cameron ni, akan aku jadi gila. mungkin sampai bila-bila. tapi akan menjadi lebih kuat. tidak akan private blog kerana alasan-alasan murahan. zatie akan menjadi sekuat otomen dan segagah superman yang berseluar dalam di luar (tapi aku takkan pakai seluar dalam kat luar, gila ke?).

okey okey, straight to the point, aku mungkin takkan selalu update blog memandangkan takda masa dan takda semangat. mane nak buat appointment ngan PPUM lagi, nak selesaikan semua kerja, study untuk final. semua kene buat dalam satu masa. hal-hal seharian lagilah tak terkata, tapi kan aku secekap keluang man. aku akan segera bergerak dan akan kuat. yeee. KUAT!! KUAT!! aku jugak mahu sekuat cicak man dan spiderman yang mampu bertindak dalam keadaan segera tanpa perlu berfikir jauh. mereka kuat untuk menanggung apa sahaja yang telah dan bakal berlaku. aku cuma tanak jadi macam PEPAYA. nampak sangat fake. HAHAHA. aku tidak mahu menjadi manusia ter'fake' atas dunia.

oleh yang demikian, sudah sudah lah buat ayat jiwang. aku baca pon menyampah. nasib baik aku bukan jenis yang akan baca balik ape yang aku tulis, kalau tak, aku boleh muntah 4 tong minyak. bagi yang minat dan tak minat bace dancing queen, selamat datang kembali. kau menyampah baca pon, aku akan tetap tak private blog dalam masa terdekat. hik hik. aku tetanp akan menjadi pengunjung setia blog korang walaupon aku tinggalkan blog aku bersawang dan jadi tempat gajah beranak-pinak. aku memang prihatin dengan orang sekeliling, jangan risau :)).

okey, aku akhiri entry ini secara tiba-tiba dengan ucapan Selamat Hari Deepavali kepada semua penganut Hindu especially kepada kawan yang sudah lama tidak bersua muka Hamshawagini Chandra & Sangheetaa Phary :))

Happy holiday ppl! :)

2 cookie[s] ready! ♥:

ayen said...

ape ko ngarut² ni encik zatie....haha. siap ber otromen den segale men men men dah....

dancing queen♥ on October 19, 2009 at 7:41 PM said...

@ayen

aku kan memang mengarut dari dlu. haha. sekarang kurang makan sayur sikit, tu otk tak betol sangat. haha

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥