Monday, October 26, 2009

Facebook makin tak menarik. huh!

okey okey. sape tak suke dengan new facebook update?? angkat tangan!! Haish.. tak suka! tak suka! tak suka! Walaupon aku sudah agak ketinggalan dengan dunia facebook ni sebab konon² nya nak hadkan waktu online dan tidak mahu lagi bercinta dengan laptop, aku tetap tidak suka dengan update yang keluar dekat "Home" tu. menambahkan lagi ketidakcintaan pada facebook. Walaupon facebook dah banyak mengalami perubahan semenjak dari aku mula-mula sign up dulu sehingga sekarang, tidaklah terlalu menyusahkan macam sekarang. Awal² dulu pon facebook selalu buat perubahan samada pada Home ataupon Wall, tapi perubahan sekarang yang paling tak boleh terima T___________T

dannn.. aku pon tak tahu kenapa nak update blog ni sangat. yang pastinya, mood blogging, facebook-ing sudah hilang. mana nak cari pon aku tak tahu. melayan mood pon tak bagos sebenarnya, buktinya, satu jam hanya baca satu page Murid & Alam Belajar T____T

jika anda bersedih, apa yang anda lakukan? *oke oke. terus terang je lah yang kau nak bagi tahu kau buat apa kalau kau sedih kan?* KAH KAH KAH. iye! kalo saya bersedih, saya akan terus bersedih dengan dengar lagu sedih, baca novel sedih, tengok cerita sedih, dan bersedih dengan sedih nye di atas katil. KAH KAH KAH. tingkah laku orang kadang² gila memang macam ni T________T. suka sangat melayan perasaan, pastu malu sebab menangis bace novel. HAHAHAHA. *jangan lakukan perkara ini di rumah, pasti digelakkan dengan ketawa paling jahat* kalau sedih jugak, satu cara yang paling berkesan ialah mengenakan rakan² yang tidak akan mampu melawan. KIH KIH KIH. *jahat gila!* lagi bagos adalah untuk menonton "Cloudy with a chance of meatballs" kerana akan merangsang deria² yang penting. Ia juga merangsang untuk aku makan 2 bar cadbury sebelum tido petang tadi. :))

bila gembira? okek okek. bila gembira aku akan tidak menghiraukan dunia novel jiwang sedih, lagu sedih bla bla bla... so, kite enjoy~!! HAHAHA. malangnya, sekarang aku sedang meniti² novel. tahulah kan?? study pon tidak kesampaian dengan otak yang tidak dapat dikesan plug yang sesuai, takda plug nak charging T___T. esok mulalah study balik *tiap² hari pon cakap macam tu*

oleh itu, kite stop sini dah lah. lain waktu sambung, nak bergossip sekejap.




p/s: dah dua hari diserang gejala sakit perut tiba² dan melampau T_____________T

2 cookie[s] ready! ♥:

Nisa Awesome on October 26, 2009 at 1:51 AM said...

setuju sangat! mcm dah telalu semak lak... prefer fb lame lg...

dancing queen♥ on October 26, 2009 at 7:29 PM said...

ha'ah. buruk la fb baru!

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥