Tuesday, April 21, 2009

Jiwa sengsara

hoh. tengok, bukan aku yang merajuk, internet yang merajuk.

hari tu baru janji tanak merajuk & susahkan hati enchek sayang, tapi buat lagi. ada hati btol nak janji. pergi duk diam-diam bawah katil!!

tapi betol neh, tanak merajuk dah, nanti asik mimpi jatuh dari bangunan runtuh la, kene kejar kat kucing la, kene langgar lori balak la, kene makan kat buaya la, kene.. kene.. erm. mengarut! HEHEHEH. Tu la, hari tu doakan sangat enchek sayang mimpi buruk kalo wat hal, skarang sape yang kene? Nah, ko jawab la sendiri! :((

tapi memang hilang akal betol dengan intenet tidak berbayar neh. tawu la free, tapi asik takda connection je. Rase macam dunia aku yang punye aje kalo internet dah dapat balik. Histeria mengadap laptop sampai rase nak tido tukar jadi rase macam nak makan je laptop ni, sebab gila excited dah dapat connection internet. gigit lap top! gigit! gigit! HAHAHAHA.


tolong ambik perhatian: pembaca2 sekalian, kalo ada nak memberi sebarang pandangan, bolehlah e-mail kepada drakulakiut@yahoo.com . sebarang surat layang akan tetap diberi perhatian sebab cik zatie ni kan seorang yang amat prihatin. amat sangat sungguh, tapi hanya apabila rajin. skarang macam malas gila. assignment banyak tapi tetap histeria nak online dan bukak blog sendiri. sebab rasa admire gila kat blog sendiri memandangkan orang lain tak admire kat blog aku. memang tak suruh orang lain admire sebab aku sendiri pon tak tawu nape orang perlu baca blog aku. okek! tak tawu mengarut ape sebab otak skarang dalam proses untuk di fix kan supaya tak perlu masuk ICU. gara-gara terlebih dos blajar lately neh atau terlebih dos tengok movie sampai leher jadi cramp dapat seat depan.

semoga connection internet ni bakal membuat hati diri sendiri bahagia. aku tawu, mesti tak dapat connect dalam beberapa hari lagi. so, berharap otak yang tenat tidak akan dikecewakan oleh internet free. di ulang free. bile ntah nak pakai internet sendiri. bukan kah satu pembaziran bayar bil internet bebanding dengan beli kasut dan beg? fikirkan lah. aku nak fikir kat facebook.

keluar dulu! :))))))

2 cookie[s] ready! ♥:

Anonymous said...

jangan malas!!

-xsesma97

dancing queen♥ on May 9, 2009 at 8:35 PM said...

thanks xsesma97 :)

- xsesma05

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥