Friday, December 24, 2010

KawanKapal

Ini gambar curi. So, lepas ni jangan pulak ada orang lain nak curi. Kang jadi gambar curi-curi.

Mira & TRet & Zatie & Idiey (tak tahu la kat celah mane)




Buleh tak kalau tak maw pulang ke Cheras? Buleh la! Buleh la! Aku rela tanam jagung dan kacang botol je kat rumah. Rumah kan Heavennnn!  :')


Hi Ret, Ai curi gamba yang you dah edit ni. Hihi Macaroni Bakar Ai tak melekat sangat tapi sedapppppp!! (Takpalah puji diri sendiri walopon rasa nak lempang dengan halaju tinggi) Datang la rumah yeee :')

5 cookie[s] ready! ♥:

athirah mohamed~ on December 24, 2010 at 1:24 PM said...

heyy kenapakah kawan kapal?
kekeke :P

owhhh mahu makaroni bakarr jua T.T
ble neh mau jumpa lagi huhu

ammira azmi on December 25, 2010 at 1:19 AM said...

it's friendship babe.
blur plak die.
g tido tuh!
hahah!

dancing queen♥ on December 25, 2010 at 3:07 PM said...

TRet

Duhhh -______-" blur mungkin sebab tak tido malam

Mira

tu la pasal. aishh. eh macaroni aku xmelekat. apekessss??

ammira azmi on December 25, 2010 at 7:52 PM said...

xcukup telur ke babe.
haha

athirah mohamed~ on December 26, 2010 at 8:27 PM said...

owh okekkkk.
frienship haha :D

demmit aku sangat blur.
terima kasih kengkawan T.T

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥