Wednesday, December 1, 2010

boleh pandang-pandang

lately ni mood memang lari lintang pukang tak tahu lah mana nak cari sebab diri sendiri lost bagaii. entry banyak tersadai dalam draft dan mungkin takkan sambung dan kemungkinan paling besar memang takkan publish. duhh =.="




macam tak penting, tapi memang nak cakap jugak kat satu dunia, Aku sekarang tengah CUTI  weyy. Dah lama mimpi²kan cuti ni.


Satu hal yang aku tak suka bila cuti, kepala otak ni macam tak pandai pulak nak berehat. Kalau dulu duk fikir macam-macam report, lecture skarang ni dah takda benda sangat nak fikir ni, aku sebok duk fikir pasal benda lain. Habis runtuh rumah tangga.


Semak jugak otak aku ni. Kuning merah hijau jingga semua ada dalam otak. T_____T Mood nak marathon movie pon memang hilang dilanda badai. Baju pon bawak balik sekangkang kera memang takda harapan nak keluar pakai baju² vogue tiap² hari lagi pon kat sini nak pakai baju² macam tu pegi mana? orang semua melangut tengok aku pakai karang. Sebagai kesedaran poket kempis, hanya apabila Sponsor atau Bank bergerak keluar, aku akan menonong pegi siap cantik² padahal tak cantik pon sebab nak ikut jugak. Dapat beli keinginan sikit demi sedikit lama² jadi bukit tu pon dah tadah tangan syukur dan sebenarnya dengan harapan dapat lagi.


Sebab mood pon aku tak jumpa pegi mana, penggunaan 'aku' ni berlaku dalam keadaan sengaja. Yang baca pon kawan² sepermainan dan sepercabut gigi bersama-sama dulu. Hai mira & idiey :'). TRet aku rasa dah hilang ditelan facebook. Memang lupa terus blog heh! Nak keluar boleh la sponsor ye kawan².




Aku nak main sorok² dalam comforter dengan budak² kecik ni *lepas kira sampai 10 selak comforter terus jumpe, bajet thrill habis la budak² ni.T______T*  Bye!




sorok dalam spender jumpe tak?






p/s: Harap tak kene sorok ngan hantu tetek (18sx)

5 cookie[s] ready! ♥:

athirah mohamed~ on December 1, 2010 at 9:27 PM said...

heyy aku baca oke?
hhahahhaha :D

buhsan kot fb.
tapi aku still gak refresh sebab mahu tgk post baru.
bleh stalk orang lagi tehhehhe :D

btw, I have the tumblr kan?
so check it out la.
sometimes I write, and most of the times I reblog je hhaha :D

just jangan letak link jela.
kamu kamu saja yang tahu <3

skrg cbz kat bengkel la sayang.
nati siap baiki, aku g menempek di rumah kamu yep?

gossipppppppsssssssssssssss xoxo!

dancing queen♥ on December 1, 2010 at 9:38 PM said...

Hahahahaha! kantoi ngumpatttt~!

eheheh. WUM wa pon tak settle habis, so ssh sket nak jalan. nnt kalo settle, bile2 kite pusing2 satu malaya ecewah. :P


wow! i LIKE GOSSSSSSSIPPSSSSSS XOXO!

Herbalife Coach Fatin Syahirah on December 2, 2010 at 12:09 AM said...

hahaha. sorok dalam spender still jumpa.

FichaNenish on December 2, 2010 at 12:10 AM said...

hey.! nice entry. haha kite mmg tgh alami pnyakit y same. cuty mmg dinanti nanti. tp bile tgh cuty buhsan la pulek kan.kan.kan

dancing queen♥ on December 2, 2010 at 12:26 AM said...

@Fatin Syahirah

ala, ingatkan spender da cukup besar! T____T


@[[nuaficha]]
HAHA tak dapat cuti, HOT je. dapat cuti pon, HOT jugak. tsk T___T

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥