Sunday, November 23, 2008

Mengape?

mengape saye suke sebok hal orang?
> sebab saye risaukan orang tu

mengape saye suke bising2 kat orang?
>sebab saye sayang orang tu

mengape die tak paham?
>ntah, saye pon tahu =P

mengape saye masuk campur hal orang?
>ntah, perangai saye kot. ntah ape2 lah. kih kih kih

mengape saye sedih sekarang?
>sebab orang tak paham saye kot..?? emm. sebab saye hot kot.

mengape saye rase nak makan nasi minyak sekarang?
>sebab saye rase nak memaksimakan lemak di badan untuk menambah jisim per luas isipadu kot.

mengape saye rase badan saye kecik?
>sebab saye muat pakai baju anak buah saye umur 4 tahun (exxagerate).. correction, umur 12tahun, dan memiliki saiz yang same dengan maksu nye.

mengape saye rase geram?
> sebab wani belom cerita perkare sebenar setelah merayu air mata darah (exxagerating, again!). em, sebenarnye hanye menggertak sahaje.

mengape saye bosan?
>mungkin adelah kerane saye sudah bosan MENGgoogle. Saya mahu kerja! bapak~ tolong lah anakmu cari kerja. (shhhh..diam2 ye, jangan bagi tahu menteri pelajaran:P)

mengape saye jeles ngan Nanaa sekarang?
>kerane die walaupon bangun dah petang, die rajin ke dapur membantu. membantu mengsepahkan dapur (at least). Tapi saye..?? kih kih kih :)

mengape saye buat ni?
>kerane saye rase bosan. amat sangat sungguh. siyes tak tipu :)

p/s: saye majuk lah macam ni =P saye mahu membawe diri ke pasar malam, pergi bersame-same ultraman zargus sambil berpegangan tangan supaye die tidak hilang.

0 cookie[s] ready! ♥:

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥