Tuesday, November 25, 2008

selamat hari ini

kih kih kih

tadi semangat nak buat satu entry..

tapi, tibe2 semangat menjadi kian luntur, hilang, berlubang (maaf, saye tidak pandai membuat flowery language. oleh itu saye sentiase ketinggalan sewaktu kelas literature, saye hilang di dunia mimpi). saye bosan lagi. I bet anda semua pon dah tahu saye akan terus mengagungkan perkataan bosan ini.

btw, siapekah yang tahu result akan keluar, diletakkan dalam sampul dan di poskan bile? Tapi, saye tidak lah mahu MENGcheck atau MENGgoogle atau ape saheje secare online walopon kalo boleh, kerane nnt akan saye hentak pc ini secare lembut dan sederhane. saye mahu result~ *dengan harapan register cepat sikit* mengikut madam gomathi kate (die yang kate, bukan saye), "by the end of november dah siap tanda semua paper.." walopon saye ade sedikit rase cuak itu, saye beranikan diri, gagahkan hati dan kentalkan minda. (doakan lah saye) kih kih kih :) legalah sikit paper ke 2 subjek major semua sudah lulus. *yeay~!* tapi, paper 1 macam mane? *sigh* (beristghfarlah saye).

oklah.. kembali kepade duniawi. saye hanye menonton heroes season 3 di astro sahaje (nasib baik saye takde adik, xpayah susah2 membaling bantal untuk mendapatkan remote controller). saye masih bercite-cite tinggi untuk mendapatkan cerita itu. di ulang Heroes Season 3. siape yang ade, sile angkat tangan! saye belanje tgk cerite tu kalo anda bagi kepade saye. terharukan?

baiklah. akan disambung. sekian.

p/s: masih fikir, nak makan tak kinder bueno yang beli hari tu.. sayangnye~ awak! saye nak kinder bueno lagi banyak2 macam dulu.. kih kih kih XP *mintak tanpe rase malu*


5 cookie[s] ready! ♥:

Ilyana Fauzy on November 25, 2008 at 8:39 PM said...

If dpt kinder bueno, mau juge tau:D

dancing queen♥ on November 26, 2008 at 12:28 AM said...

ok2, nnt kte share eyh! kihkihkih

ezza on November 26, 2008 at 2:47 PM said...

kak sesma! cuti baru beberapa dekad dah rasa bosan kann. same here. hee. kita ada berpuluh dekad cuti lagi nihh. hee.

:)
-adek tkc.haha.

dancing queen♥ on November 26, 2008 at 7:48 PM said...

owh adeq tkc~

rase macam dah tua menunggu mase untuk kembali ke maktab~ ogamod! kih kih. silap2, i mude lagi k..

Anonymous said...

kinder bueno...sidap tue... btw... menunggu result itu mmg bisa menggugat jiwa dan bakul...

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥