Saturday, September 4, 2010

so, there you go..

Dah setengah semester berlalu, kurang 10 entry dapat dihasilkan. Ye, saya bangga kerana tidak dapat menghasilkan entry dengan begitu banyak dan berkualiti. Ini bermakna saya seorang pelajar yang cekal lagi tekun untuk belajar dan sedaya upaya siapkan lesson plan, report dan semua benda yang telah menghabiskan kertas A4 saya yang mahal tu T____________T.


Dan saya juga berbangga kerana pada semester ini, banyak masa saya dihabiskan berkejaran bersama-sama rakan hingusan. :)


Banyak entry yang terbengkalai dalam draft atas sebab-sebab tertentu, kalau bertuah, publish la nanti. Mood nak blogging pon suam-suam kuku. Mungkin cuti 2 minggu ni dapat lah saya hasilkan 3 entry setiap hari sehinggakan visitors semua muntah emas 16 karat kerana terlalu bosan.

lain kali sambung lagi ya!





Selamat Hari Raya Eidul-fitri :)

4 cookie[s] ready! ♥:

the kecik on September 4, 2010 at 2:25 PM said...

him?

lain nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ehh.. mana green packet for your anak angkat ni?

dancing queen♥ on September 4, 2010 at 2:54 PM said...

@mommy

haha. ppl change la. :P

oohhh.. datang beraya dulu lah, nnt dapat lah duit raya :D bwehehe

Unknown on September 4, 2010 at 7:02 PM said...

wiwit2..hehe..

slamat hari raye, zatie! ^^

dancing queen♥ on September 4, 2010 at 9:38 PM said...

@nisah

huahua. malu2 :D

selamat hari raya jgk nisah, dtg lee rumahh! :)

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥