Wednesday, September 15, 2010

Dah cukup Raya! Waktu mencari bentuk badan yang sesuai!

Selamat Hari Raya!


ohh! Belum terlambat lagi pon kan :')




Orang semua berhempas pulas upload gambar raya kat facebook. Memandangkan gambar ni semua ehsan dari pemilik-pemilik kamera besar gabak, saya pemilik kamera yang kecik ni simpan la kamera jauh-jauh (malu ha nak tunjuk T________T) dan takda hak dan kuasa lah nak upload gambar. Upload kat blog pon, cukuplah T______T




Gambar dipilih secara rambang mata dari 3 kamera besar gabak. Terimalah yang mana cantik tak cantik yeee! Satu dari sebijik Olympus, sebijik Nikon dan sebijik Canon. Dari Samsung saya jangan tanya, malu nak keluarkan, besar kuman je ha kameranye. 

Ini keluarga Encik Hussin. Jangan dekat! HAHAHA
Saya dah cuba nak jadi cantik. Maaf tak mampu T______T Cukuplah saya nampak sebaya dengan dia! :')


Dia dah tanggalkan screen protector W910i saya T______T



atas: a. abang yang tak tahu bila nak kawen, b. keluarga abang ke. tepi atas: saya dan iqeen (anak saudara). tepi bawah: abah & mak. bawah: c. keluarga kakak d. keluarga abang.

 ohh..Ini anak saudara saya yang gemokbu

ohhh.. Ini saya yang tak cukup gebu T___________T takpa, saya pernah usaha.


ohh lupa!

Olympus dia punya T___________T

nak tinggal nombo telefon boleh la. Bwehehehe.

Selamat berpuasa! Waktu kurangkan berat badan kembali tiba :')

p/s: wa dah watermark semua gamba, kalau ada yang curi lagi wa tak tahulah! aishhh!

0 cookie[s] ready! ♥:

 

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥