Monday, September 28, 2009

cinta antara kita *versi hati panas*

Komputer ribaku (eceh! skema) makin hari makin panas. Masalah² lain jugak akan mengganggu gugat kekuatan hati menagggung segala kesusahan. Masalah komputer riba ni juga antara yang menjadi pemangkin kepada penyakit malas mula menyerang tanpa belas kasihan.Antara masalah yang berlaku ialah semua akan restart  dan perlu dibuat dari mula. Pernah aku terpaksa bersengkang mata dan menahan hati dari kemarahan untuk mensiap kerja² yang telah terpadam dek kerana autosave yang tak melaksanakan tugas. Dah banyak aku dengar kekurangan HP V3713AU ni. Tambahan pula bagi pengguna windows XP macam aku yang tidak menggemar menggunakan windows vista. Pernah kawan aku *teet* (nama dirahsiakan) meramalkan yang laptop aku ni bakal masuk ke tong sampah dalam masa 6 bulan lagi seperti yang telah berlaku pada dia. Dan yang sebenarnya aku dah pakai cik HP V3713AU ni sejak 2 tahun yang lalu. Mungkinkah jodoh kami tidak panjang?? atau mungkin cinta kami berkekalan??




p/s: sewaktu MENGgoogle (macam biasa) tentang masalah HP V3713AU kesayanganku, terjumpa blog ini. Ohh. rupa² nya aku berkongsi masalah yang sama dengan encik zahiril adzim ini. yuuhuu~

okey, kembali merenung masa depan cinta antara kami. T_______________________T

2 cookie[s] ready! ♥:

♥ juhairah ♥ on November 25, 2009 at 8:51 PM said...

heee.. laptop kte same.. jue punye v3000. elok lg walaupon byk dugaan jue tempuh ngn die ni. siap jatuh dr katil lg. masih elok! tp byk renovation dah di buat. hari tu internak hd rosak. dah beli baru n laju n besa lg size hd ni. hihi.. screen pon penah rosak, dah tuka baru. charger pon dah tuka kali kedua. bateri kong pon dah penah. now dah beli bateri baru. haaa byk kan kan? tp die ttp setia dgn jue :D

dancing queen♥ on November 25, 2009 at 9:00 PM said...

haha. jue, tu kirenye jodoh yang panjang. samelah, masih gune laptop ni, hidup dan mati bersama. eceh! keh keh. kite ni kan pencinta compaq v3000. kite kekalkan kasih sayang kite, simpan jadi khazanah! setakat ni takde tuka ape2lagi, bateri mmg dah kong. tunggu mase je ni haaa.

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥