Saturday, September 5, 2009

bamBAMbamBAM

akhirnya, akhirnya, dan AKHIRNYA!!! habis jugak minggu ni. Penat yang teramat sangat sungguh dan sekali. T__T Banyak assignment, report dan yang lebih kurang sama waktu dan sepadan dengannya kene submit minggu ni. Tell u what, sape suruh tak buat kerja waktu cuti??!! HAHAHAHAncur! Otak pada waktu ini separa sedar. mungkin hanya 20.11% yang conscious, percent yang selebihnya dah black out, ting tong dan yillek!!!


Semalam orang dah bangun tidur balik aku baru la terhegeh² nak tepuk² bantal, minum susu. SUSU??!! eeuuuww.. ! okey tipu, aku tak minum susu pon lah. Minum Ribena habis 2 kotak, Twister orange satu botol.  lepas tepuk bantal 2-3 kali, tak sedar dah aku ade kat alam mane. black out sebab tak bayar bill. T__T . jeng jeng jeng jeng jeng ..... !!! dan keesokan paginya membawa sengsara dalam tandas. Nasib baik lab start lambat! HAHAHA. Ape² pon, kelas petang amat cuak sekali apabila telah di sound oleh pensyarah yang berlabel 'COOL and FUN'. "Hah, you! Kenape lambat??!!" HAHAHA. dan adegan mengeluarkan sedikit idea bersama² sedikit muka belas kasihan telah berlaku. *Ting* Die dah start gelak balik, phew! Lega ...!!

okey okey. sepanjang seminggu sengsara tapi seronok makan nasi kukus ayam dara setiap hari sewaktu berbuka puasa memang takda masa nak update blog. eh! ade lah. kononnya emosi la. ala......!! yang tu, tu. HAHAHAHA. Facebook pon nampak tak tergoda dikala mata dah angkat bendera putih mintak surrender. Orang lain pon dah bangun sahur. Motosikal Pakcik guard kecik² comel pon dah bebunyi, pakcik guard kecik² comel dah start bukak gate, pakcik guard kecik² comel pon dah start... eh okey². point utama dia, aku nak cakap pak cik guard neh kecik² comel. nevermind, kite abaikan pakcik guard kecik² comel yang SKEMA!! grrrr ...! *sigh*

Hari tu macam banyak benda nak tulis dalam blog, tapi hari ni macam banyak benda dah lupa nak tulis. HAHAHA. Otak di paras bahaya. Teeet..!! Teeet...!!! (bunyi alarm tanda bahaya macam dalam filem omputeh yang lari² sebab takut bangunan meletup). Eh, esok nak keluar ...!! Nak keluar ...!! ayokk! kantoi ngan anak Pakcik Hussin yang lain. *okey², esok mane ade nak keluar. mane ade!! ayokk~* (cover sikit okey). Nanti anak² Hussin yang lain akan meng'sms' lagi "Ho!! klua g mana??!!!*. mule la ketaq jari, cramp kuku nak jawab keluar pergi berjumpa dengan teeett!! HAHAHA. dengan bakal anak Pakcik Hussin (insyaAllah) *okey, boleh ngucap skarang! MasyaAllah adik aku, gatal*. HAHAHA. Esok akan berusaha mencelik mata dengan MENtahan dari tidur berlebihan. Kalau tepaksa tahan pakai pencungkil gigi pon aku sanggup, bukan senang nak dapat macam hari esok dalam setahun okey. :)) esok kepada esok ataupon lebih senang panggil lusa, aku guna pencungkil gigi sama nak MENtahan mata siapkan assignment lain. Oiii!! lagi tiga tahun nak grad, aku pakai pencungkil gigi samalah. HAHAHAHA. aku dah nak gila. T____T

Tanak lah sambung tulis lagi, sebab otak orang lain pon bersimpang siur tak jumpa pasar kang esok nak beli sayur lepas baca ni. Nak pegi baca surat khabar semalam yang beli tak terbaca pon lagi. Aku memang lambat sehari bab² berita neh. HEHEHE. nanti kite berjumpa lagi okey. daaaa~

 
perempuan² ini sedarlah bahawa aku suka tengok gamba neh. tengok skali boleh gelak 3 hari in a row. :))
 
p/s: tak buat lagi tag dari cik nat. nantilah okey :)) mungkin anda tahu jiran anda ni mengalami symptom² gila sekarang :))

9 cookie[s] ready! ♥:

Cik Naa. on September 5, 2009 at 7:02 AM said...

tidak mengapa sih.

tag ni valid seumur hidup.

mcm kursus kawin di maktab :)

dancing queen♥ on September 6, 2009 at 12:38 PM said...

haha. valid seumur hidup? ayokkk~ kene buat sebelum xhidup. HAHA

kursus kawen seronok okek. HAHAHA.pg banyak kali pon xpe. HAHA

A for Alhamdulillah on September 7, 2009 at 9:57 PM said...

what!

zati da pegi kusus kawen!

omaigod~

dancing queen♥ on September 10, 2009 at 1:08 AM said...

mira: weh, aku dah pg kursus kawen lame dah. nak tunggu kawen je ni. HAHA. berhabuk dah sijil aku. xkawin2 ag T_T

A for Alhamdulillah on September 10, 2009 at 6:29 PM said...

zati!

mu ade mase 3 taun lg nk berblog secara tut begini

pasni mu kn berblog secara skema

nk jd cgu mn leh maen2

kn bg cth yg baek thadap ank mured!

nti meerosakkn ank bangsa saje

keh3

pastu nti, sile nanges tgk blog aq yg maseh maintain comel

:P

dancing queen♥ on September 10, 2009 at 9:46 PM said...

mira: HAHAHA. aku mmg kagum dengan cara aku berblog sebab tidak memerluka kemahiran berfikir yang sangat tinggi. aku mmg tak suka berfikir secara tinggi ni. HAHAHA

btw, aku private ah blog lepas 3 tahun, bajet hot. anak murid menangis2 nak follow cikgu.HAHA

dancing queen♥ on September 10, 2009 at 9:46 PM said...
This comment has been removed by the author.
A for Alhamdulillah on September 11, 2009 at 1:06 PM said...

ahaks!

sian ank mured nk folo cgu hOtter than firE!

ifeelempty on September 12, 2009 at 10:33 PM said...

mangkuk...ni aku

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥