Friday, February 4, 2011

February, 3rd.

22 years 1 day for 




WARNING!! ini gamba curii. Hehe. Curi daripada facebook kawan dia, pity me since i dont have his latest photo :'(








naahh tak heran lah umur 22 tahun. saya pon 22 tahun jugak, cuma lebih 9 bulan. Takda lah beza sampai setahun pon. Heh. Yang penting saya nampak lebih muda dan macho.






Dia tak pernah nak bagi gamba macho kat saya,
Dia tak pernah buat saya dapat hidup senang,
Dia tak kesah kalau saya sedih sepanjang masa,
Dia lebih pentingkan pelajaran berbanding diri saya,










kerana






Dia tahu kalau bagi gamba macho dia, saya dengki dan hilang macho saya pulak.
Dia berada jauh beribu batu, ini yang jadikan saya lebih kuat dan tabah untuk dia.
Dia mengajar saya erti kesedihan dan air mata akan membuahkan kebahagiaan suatu hari nanti.
Dia tahu, pelajaran tu yang akan membina masa depan kami bersama nanti.






Saya sayang DIA :')







anyhow, instead of giving me his photo he gave this;




Boleh lalu bawah kalau nak bunuh diri. tak payah susah-susah terjun bangunan.
Yelah. saya boleh jugak nak bagi gambar macam ni, tunggu petiais sejuk betol-betol, dapat lah gambar macam ni nanti. Tungguuuuuuuuu~




Keluar habis peluh jantan nak google gamba ni. Harap gamba ni boleh mengGAMBARkan jarak kita ye :~(






Heh! Ape motip kau nak tunjuk mesti garisan nak pusing-pusing?


Motipnya nak tunjuk betapa jauhhhhhhhhh saya dan dia. Kalau pakai straight line tak nampak mencabar sangat jauh tuuuu.




Ape pon saya rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..!!!! 1Mac dia balik saya nak patah2kan tulang dia supaya dia dah tak berupaya dah nak balik sana. Tapi... nak keluar dengan saya pon dah jadi orang kurang upaya -____________-" Takpeee, I'm here for youuuuuuuuu, foreverrr ecehhhh muntah 7689kali.




p/s: jangan rasa nak muntah. kalau nak pengsan keluar cepat-cepat. 


p/s/s: Entry ini tak sesuai untuk ibu mengandung yang mengidam makan buah naga. Takda cerita pasal buah naga pon dalam ni, habiskan peluh je nak baca.

6 cookie[s] ready! ♥:

ilanilyana on February 4, 2011 at 8:49 PM said...

xpeloh pon baca. suka baca post ngengada camni. hahaha

Unknown on February 4, 2011 at 8:50 PM said...

haha...sabar2..
bertabahlah korang! :)

dancing queen♥ on February 7, 2011 at 2:36 AM said...

@ilan

haha lepas ni nak buat banyak lagi la post ngengada. :P

@nisah

insyaAllah :) doakannn :D

A for Alhamdulillah on February 9, 2011 at 8:09 PM said...

kah2. gelak gile2.
zati, seb baek baca yg mu tules je, kalo aq dengar secara live, xtaw nk wat muke cmana weh!
haha~

dancing queen♥ on February 10, 2011 at 12:04 AM said...

@Mira

ceittt! aku punye la tules nak bagi nampak terharu, mu buleh gelak. HAHAHA aku kan suka buat ayat terharu camni. HAHA Miraaa!! aku call hari tu nape xangkattt??!! Susah sungguh nk cari makcik nehh!

farha ni on February 15, 2011 at 2:26 AM said...

amboi amboi amboi comel betoool. hihik

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥