Friday, November 19, 2010

Kenapa saya tak suka?

Okay, entry ini sepatutnya dibuat secara protected. tapi, takpa lah kan. alang-alang dah tak buat privacy, kita hentam saja!






ohh, kisahnya saya pendekkan. ade satu perempuan yang saya sangat tak gemari. senang cerita, MENYAMPAH. kalo you baca blog ni bagus la, kalau tak, I mintak sorry. bukan nak mengumpat, tapi ini hakikat :)






I never gonna be that stupid to reveal your name here. saya ada jugak rasa simpati dan rasa tak senang untuk mengaibkan secara terang-terangan. You, jangan nak sebok hal berkaitan dengan I. walaupon kita tak berkenalan secara official (rasanya tak pernah berjumpa pon), I dapat rasakan you banyak interfere dalam kamus hidup I yang lebih tebal dari encyclopedia ni. Setiap orang yang I rapat ataupun kenal secara sengaja mahupun tak sengaja, you sebok jugak nak kenal sama kan. Or it's just me yang rasa you macam tu? Walaupon you adalah salah seorang kawan kepada teman baik I, you tetap I tak suka EXCLAMATION MARK BESAR². I rasa you ni menyebok sangat la. Adalah beberapa perkara yang buat I tambah-tambah menyampah dengan you. Pleassseee lah. I malas nak tengok you, malas nak tengok nama you mana-mana dalam ruangan facebook tu ataupun apa-apa yang berkaitan dengan you.






Ehh.. saya pon dah takda idea nak beremosi secara berlebihan dalam blog. Memang takda bakat nak emosi dalam blog, facebook etc. Kadang² kecewa jugak sebab idea datang mencurah-curah bila nak marah. Tapi bila dah tekan keyboard, puuffff..!! semua hilang. Satu perenggan pun cukuplah nak gambarkan ketidakselesaan saya dengan wanita itu.






p/s: Entry ini adalah luahan rasa secara separuh kurang waras wa. Kalau wa waras, wa tak tulis entry macam ni sebab wa memang tak pandai nak beremosi dramatik dalam blog -_____-". Diharapkan pihak yang tidak berkenaan jangan salah tafsir. Selamat berehat! :)

p/s/s: entry ni wujud mungkin sebab dah terlebih tengok movie, main PSP, makan & bla bla bla. semua perkara yang banyak mendatangkan keburukan pada masa akan datang dah saya buat sepanjang cuti 2 hari ni -______-" **mungkin jugak sebab handfon rosak!

0 cookie[s] ready! ♥:

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥