Thursday, October 14, 2010

Saya HEBAT?

Saya hebat & cool;


: sebab saya dah lama tak update blog


: sebab saya sangat tegar siapkan assignments berbanding cuci mata, lately.


: sebab suara saya macam rox star.




Saya juga rasa hebat & cool kerana;




: otak saya sangat penoh untuk fikirkan kerja-kerja belajar dan masalah sekeliling.


: saya dah tak fikir pasal diri sendiri kerana terpaksa berfikir untuk orang lain. <-- feeling jadi politician walaweyy!


dan yang paling penting,




saya dah tak tahu camana nak update blog.


sebenarnya, saya TAK hebat,


YES! I'm a LOSER! -___________-"


ohh.. Hari tu wa pegi Melaka. Wa nak show off kat lu ni! :)






OK, Bye!

p/s: wa tak paham ape kaitan wat hebat dengan pergi jalan-jalan Melaka @#%&!

0 cookie[s] ready! ♥:

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥