Sunday, October 24, 2010

Dah Improve! :')

oohh. related to the previous post.


Tadi, balik Cheras pon dengan tegar nye naik tren. Masuk koc wanita lagi. Heh! Ape guna ada keistimewaan kalau tak tahu menghargai?




Tak nampak pon yang tak seiras wanita. Awesome! :')




Sampai Stesen Sg Buloh, tibe-tibe dengan tak terbilangnya golongan bukan wanita tu masuk KOC WANITA. Bhai, lu memang tak tahu malu. Wa dah mula panas nii!




Dengan membawa bau haruman ketiak basah yang semerbak, muka cool gila, bunyi ringtone SMS kuat gila, kaum bukan wanita ni berdiri dekat tiang yang disediakan untuk penumpang berpegang. Dengan tak malu pulak rebut seat dengan WANITA yang ada dalam tu. Ohh. Segerombolan ni bukan warga negara ok. Abang Bang*a. Dah la ketiak basah, bau satu koc boleh pengsan. Kesian sorang budak yang tak dapat lawan abang Bang*a tadi untuk apatkan seat penumpang yang dah keluar. 




Sampai stesen Mid Valley, dorang masih tak turun.




Tibe-tibe, datang la sorang pak cik polis bantuan dengan kacak lagi macho dan telah menyelamatkan keadaan. Ayat best yang pak cik tu keluarkan contohnye "Hoi, kau perempuan ke, jantan HAAA?!" Isk. degil lagi bhai ni, tak nak keluar. Dah kene tarik dengan pakcik polis bantuan yang macho lagi kacak bergaya, akhirnya satu coach dah bebas dari yang berlagak wanita tu.




Ohhh. kan best kalau ade ramai pak cik polis bantuan yang kacak macho lagi bergaya macam tu. Cool gila weyy halau yang tak sepatutnya naik ladies' coach tu.




Kepada awak (bukan wanita), elakkan la naik ladies' coach tu. Rakyat negara ni semua dah diberi kemudahan persekolahan dan macam-macam lagi. Tadi saya notice yang sign tu ada dalam pelbagai bahasa (Melayu, Inggeris, Cina, Tamil & Arab) Ikut lah arahan. Jangan langgar peraturan *kalau langgar peraturan sekolah dulu, takpe kan? kan? kan KIH KIH KIH*. Hormailah orang lain. 




Eceh. Konon pandai la tu. Ceh. Bye


Cuti-cuti cinta :')

2 cookie[s] ready! ♥:

nabila saat on October 31, 2010 at 6:18 PM said...

mmg bnci dgn org yg xreti bahasa
masok coach wanita
bangang!!!

dancing queen♥ on November 30, 2010 at 11:30 PM said...

memang wehhh sangat membenci. wujud jugak makhluk kurang upaya macam ni T__T

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥