Saturday, May 8, 2010

saya cool! :-P

weekend.


semua orang dapat balik kampung tidur atas katil best makan free bagun lambat tak cuci baju sendiri.

walaupon tak berpeluang balik rumah idaman hati pengarang jantung sendiri, saya tak nak kalah jugak. Menumpang rumah orang pon cukup lah. teheeee.. Nasib baik jugak ade orang sudi menerima orang merempat macam saya :')

Walaupon takda beza sangat Cheras dengan Ampang ni, saya anggap la suasana kat Ampang ni macam suasana kampung saya sendiri nampak lembu buang poopoo atas jalan, biawak romen tengah jalah ops! ehh.. anggap je la macam duk kampung. walaupon sebenarnya Kampung Baru lebih kampung dari tempat ni. huuuu... Kampung Baru? ohh! sedap nye dapat pegi makan kat Kampung Baruu..

Naik LRT tadi anggap je la macam naik keretapi 8 jam balik kampung. padahal tiap-tiap minggu naik tren pegi jalan TAR beli tudung. *sigh*

saya jalan secara solo saja, orang puteh cakap single lah kan. *saya memang single saje sekarang. teheee..* buat muka cool gila tuuuut, sebenarnya dalam hati ada taman, kagum gila tengok orang jepun hensem duk sebelah. Nasiblah kau putih aku hitam, memang la kau tak jatuh hati kat aku! tsk T____________________T

eh. macam takda motif kan update blog macam ni? Busuk gila weh!

jangan tambah busukkan blog lagi! sudah! sudah!

bye.

p/s: banyak pulak wa pakai pekataan sensored malam ni T______T

1 cookie[s] ready! ♥:

Herbalife Coach Fatin Syahirah on May 8, 2010 at 11:28 PM said...

memang syurga bila berada di rumah. oh rumahku syurgaku. :)

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥