Tuesday, February 9, 2010

Mr. Mysterious

well, I rarely talk about him, here in The Dancing Queen. He's the one who has brighten up my life. Bringing me smiles and also tears. We've been separated thousand miles away since 2 years ago, but I hope he's doing just fine now. And, it's his birthday on 3rd February. His 21st Birthday. I heart u, NOW and FOREVER, love :)


sebenarnye, sangat susah untuk capture gambar Mr. Mysterious ni secara solo. heh. kualiti gambar adalah tidak baik memandangkan hanya menggunakan camera-phone SE W910i  2 megapixel, dan berada dalam Pizza Hut di Pavilion yang mempunyai pencahayaan yang tiada tandingan T____T anyways,

Happy 21st Birthday, Sayang (walaupon I sedih nak mengaku I dah hampir masuk 22 T___T)

really hoping that Akita will treat u very well. I tak suke betol Jepon ade musim sejuk T____T

U banyak², Mr. Mysterious.

6 cookie[s] ready! ♥:

amatt mexes amir on February 10, 2010 at 12:30 AM said...

alaa suwiitt..

dancing queen♥ on February 10, 2010 at 12:58 AM said...

keh keh keh. malu2 :D

M on February 10, 2010 at 12:05 PM said...

asal tangan posing cenggitu = p

Herbalife Coach Fatin Syahirah on February 10, 2010 at 4:41 PM said...

tak misteri sudaa.. :D

dancing queen♥ on February 11, 2010 at 1:03 AM said...

@the kecik

biaselah, shemale :P

dancing queen♥ on February 11, 2010 at 1:04 AM said...

@FatinSyahirah

alah, mysterious lagi niiii..

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥